Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Siterer SirThomas:
Jeg KREVER at samtlige på forumet her har sett Kill Buljo.


Jeg krever at samtlige på forumet ser traileren til Kill Buljo 2.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Jeg krever at samtlige på forumet ser traileren til Kill Buljo 2.


Nei, alle skal se traileren til Days of Future Past.. Ga meg gåsehud, gleder meg til å se Singer tilbake i X-men-universet
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Nei, alle skal se traileren til Days of Future Past.. Ga meg gåsehud, gleder meg til å se Singer tilbake i X-men-universet


Jeg vet, helt nydelig trailer. Men synd at de ikke fokuserte på Peter Dinklage i det hele tatt og så heller på Wolverine hele tiden.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Nå ble det litt mye kreving etter at jeg krevde.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Jeg vet, helt nydelig trailer. Men synd at de ikke fokuserte på Peter Dinklage i det hele tatt og så heller på Wolverine hele tiden.


Haha fuck Dinklage/Trask, å se x-men samlet igjen hadde bad-ass faktor 9000. Synd sentinelene ikke ble vist
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Haha fuck Dinklage/Trask, å se x-men samlet igjen hadde bad-ass faktor 9000. Synd sentinelene ikke ble vist


Fuck den beste skuespilleren by far i hele filmen? Nå har jeg egentlig ikke lest opphavsmaterialet, fuck X-Men comics, men Dinklage er bare phet.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer A to the H:
Nå ble det litt mye kreving etter at jeg krevde.


Din kreving er den eneste rette da.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Din kreving er den eneste rette da.


Riktig!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg ser ikke trailere lenger. Det er så deilig.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg ser ikke trailere lenger. Det er så deilig.


Trailere ødelegger kun for meg. Jeg begynner å hype det opp, og blir skuffet.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Okei, jeg så Gravity igår og det bekrefter en gang for alle at Emmanuel Lubezki er en av vår tids fremste cinematografer. Helt fantastisk arbeid.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Okei, jeg så Gravity igår og det bekrefter en gang for alle at Emmanuel Lubezki er en av vår tids fremste cinematografer. Helt fantastisk arbeid.


Pfft, ikke i nærheten av de store som Roger Deakins, Sven Nyqvist og Rober Elswit
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer A to the H:
Citerer Predator:Jeg ser ikke trailere lenger. Det er så deilig.

Trailere ødelegger kun for meg. Jeg begynner å hype det opp, og blir skuffet.


Trailere og IMDB har i fortiden gjort at jeg har styrt unna filmer jeg senere har blitt begeistret for, og hypet opp filmer jeg ikke likte i det hele tatt. Trailere og imdb er dødt for meg, RIP. Tenke sjæl er et uttrykk jeg liker å bruke om akkurat den saken ;)
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Siterer Predator:
Jeg ser ikke trailere lenger. Det er så deilig.


Wut?
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Siterer Cherno:
Pfft, ikke i nærheten av de store som Roger Deakins, Sven Nyqvist og Rober Elswit


Deakins er også en av mine favoritt-cinematografer. Nyqvist er fantastisk, men han har ikke gjort så mye i det siste, såvidt jeg vet, og når jeg sa vår tids mente jeg egentlig folk som fortsatt jobber med filmer. Elswit har jeg, flaut nok, aldri hørt om, men så at han gjorde There Will Be Blood, så må vel si meg litt enig med deg der.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Nyqvist er fantastisk, men han har ikke gjort så mye i det siste, såvidt jeg vet,


Han døde i 2005-2006 tror jeg

Siterer JoEy_Odd:
Elswit har jeg, flaut nok, aldri hørt om, men så at han gjorde There Will Be Blood, så må vel si meg litt enig med deg der.


Vært med på hver eneste Paul Thomas Anderson-film, utenom The Master, og de filmene er en grunn alene til å komme på favorittlista!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Han døde i 2005-2006 tror jeg


Det forklarer inaktiviteten hans. RIP.

Siterer Cherno:
Vært med på hver eneste Paul Thomas Anderson-film, utenom The Master, og de filmene er en grunn alene til å komme på favorittlista!


Nå har jeg faktisk ikke sett The Master heller, men han gjorde også Good Night, and Good Luck som jeg likte ganske godt. Men da gleder jeg meg til å se arbeidet hans på Inherent Vice som er P.T. Anderson's neste prosjekt.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Cherno:
Pfft, ikke i nærheten av de store som Roger Deakins, Sven Nyqvist og Rober Elswit


Sven Nykvist har gjort en fantastisk jobb med filmene til Ingmar Bergman. De to andre synes jeg er ganske streite Hollywood-kinematografer. Ellers synes jeg Christopher Doyler er verdt å nevne. Samarbeidet hans med Kar Wai Wong har vært eksemplarisk. Han er en av de fremste til å skape stemning gjennom fargebruk, lange tagninger og fantastiske bildeutsnitt. Vil også nevne Gábor Medvigy (Werckmeister Harmonies, Sátántangó), Michael Kelem (nesten ene og alene for rollen hans i Planet Earth, selv om han har gjort mye annet bra også) og Peter Deming (Mulholland Dr., Lost Highway).
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Kort spørsmål: er Heath Ledgers prestasjon i The Dark Knight en av de bedre skuespillerprestasjonene siden årtusenskiftet eller bare totalt oppskrytt?
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg ELSKER Heath's prestsjon som Jokeren, og for meg er det nok det ja. Men å seriøst si at den er på topplisten av alle skuespillerprestasjoner de siste 13 årene er nok å dra den litt langt. Det er en genial prestasjon ja, og for meg personlig er det en av de beste ever

Kaster med den her, bare forid jeg liker sammenligningen:

http://www.youtube.com/watch?v=VjYC7VDM8eg
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Mexis:
Kort spørsmål: er Heath Ledgers prestasjon i The Dark Knight en av de bedre skuespillerprestasjonene siden årtusenskiftet eller bare totalt oppskrytt?


Sier meg ganske enig med Los. Det er definitivt en veldig god prestasjon, men det blir å dra det litt langt når man kaller den blant det beste dette årtusenet. Dessuten er det en type rolle som jeg føler at det er lettere å gjøre en "god" jobb i, enn med mer ordinære roller i for eksempel dramafilmer. Det er lettere å dra det mer mot det ekstreme enn det er å være overbevisende i mer subtile roller.

Lagt til 2013-11-07 23:12:
Ikke for å ta noe vekk fra Ledgers prestasjon som Jokeren, dog. En av de beste villains noensinne.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Mexis:
Kort spørsmål: er Heath Ledgers prestasjon i The Dark Knight en av de bedre skuespillerprestasjonene siden årtusenskiftet eller bare totalt oppskrytt?


Etter min mening en av de beste forrige tiår ihvertfall, noe så utrolig briljant. Men etter min mening er den beste rollen dette årtusenet Day-Lewis' Daniel Plainview i There Will Be Blood, kombinert med PT Andersons briljante manus er det hypnotiserende å se på. Andre er Joaquin Phoenix i The Master og Walk The Line, Sean Penn i Mystic River, Bale i The Fighter og Jolie i Changeling.

Siterer Los:
Kaster med den her, bare forid jeg liker sammenligningen:


Haha, ganske bra. Alltid synes Joker ligner på The Butcher fra Gangs of New York, både aksent og væremåte.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Første traileren til Triers Nymphomaniac er her, gleder meg helt enormt til denne filmen.

Linker ikke traileren her fordi den er mad 18+ materiale, men den er på YouTube.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer JoEy_Odd:
Første traileren til Triers Nymphomaniac er her, gleder meg helt enormt til denne filmen.


Skal nok ikke se denne filmen. Likte ikke anti christ no særlig. Litt for psykotisk for min del.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Skal nok ikke se denne filmen. Likte ikke anti christ no særlig. Litt for psykotisk for min del.


Jeg var også en av de som ikke syntes den var så veldig bra, men Nympho ser virkelig mye bedre ut. Pluss, Triers forrige film, Magnolia var jo ganske bra, så det lover litt godt, tror jeg.
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!