Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Noen her som har hørt om den nye filmen Gravity som skal komme snart? Synes den ser ganske spennende ut.
Her er IMDB siden: http://www.imdb.com/title/tt1454468/
Og her er trailer på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=ufsrgE0BYf0
Også har jeg vært å sett The Wolverine. Flere her som har sett den? Synes den var ganske bra, i alle fall bedre enn Origins.

Siterer gnyg:
http://www.businessinsider.com/time-warner-ceo-people-pirating-g
ame-of-thrones-is-better-than-an-emmy-for-hbo-2013-8

Det er bra at noen ser de positive fordelene ved ulovlig nedlasting. (Dette er kun ment som informering.)

Veldig, veldig bra lesning dette! Bra at noen selskaper har vett nok til å forstå dette. Jeg har alltid vært stor fan av HBO og dette gjorde meg bare til en større fan.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Los:
The Worlds End?


Siterer Tommy Kvaernerud:
Meget mulig jeg ser den også.


Simon Pegg, Nick Frost og Edgar Wright skal ha en AMA på reddit imorgen tror jeg, jeg skal ihvertfall hoppe innom og fyre av noen spørsmål.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Noen som har sett The Conjuring? Hvor skummel er den på en skala? Skal se den i kveld
  • 0
Siterer Mexis:
Noen som har sett The Conjuring? Hvor skummel er den på en skala? Skal se den i kveld


.

Siterer Predator:
The Conjuring

Fy helvete, for en film. Griseskummel. Sinnsykt godt regissert. Spennende og skummel hele jævla tida. Effektive og redselsfulle scener. Årets beste film hittil og en av de beste kinoopplevelsene jeg har hatt.

9/10


Siterer Cherno:
The Conjuring

Gratulere, Wan, du har laget den skumleste filmen jeg har sett, hands down. Noe av det mest gjennomførte jeg har sett på lenge både på regi, redigering og filming, noen shots var så fordømt bra. Tensionet var så jævlig bra bygd opp, har faktisk blodskutte øyne nå, wow.

9/10
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Mexis:
Noen som har sett The Conjuring? Hvor skummel er den på en skala? Skal se den i kveld


Hehe, så den på colosseum som gjorde det nok enda verre
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Mexis:
Noen som har sett The Conjuring? Hvor skummel er den på en skala? Skal se den i kveld


SE DEN FILMEN.

Alt jeg har å si.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
SE DEN FILMEN.

Alt jeg har å si.


Fikk høre fra enda flere at det var den skumleste filmen de har sett i nyere tid. Begynner å bli overbevist.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Fikk høre fra enda flere at det var den skumleste filmen de har sett i nyere tid. Begynner å bli overbevist.


Det er nok DEN skumleste filmen jeg har sett, ja.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Det er nok DEN skumleste filmen jeg har sett, ja.


Faen, har altfor mye jeg skulle sett på kino akkurat nå også.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Faen, har altfor mye jeg skulle sett på kino akkurat nå også.


Den eneste filmen på kino du MÅ se nå er egentlig The Conjuring. Pacific Rim anbefales også sterkt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Den eneste filmen på kino du MÅ se nå er egentlig The Conjuring.


Well fuck, må vel stole på dine filmtips.

Siterer Predator:
Pacific Rim anbefales også sterkt.


Hadde tenkt å se den uansett egentlig. Selv om det ikke ser så meget ut som del Toro prosjekt.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Well fuck, må vel stole på dine filmtips.


Det bør du.

Siterer JoEy_Odd:
Hadde tenkt å se den uansett egentlig. Selv om det ikke ser så meget ut som del Toro prosjekt.


Hadde ikke sett for meg del Toro som regissør når jeg så den, men virkelig en helt sinnsykt kul film. Stylish og veldig, veldig underholdende. En rolig 8'er.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Damn, så nettopp Anitviral, debutfilmen til Brandon Cronenberg. Karen tar faenmeg etter faren sin.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Umm, yes. Så denne filmteaseren dukket nettopp opp i dag:
http://www.youtube.com/watch?v=FWaAZCaQXdo
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Umm, yes. Så denne filmteaseren dukket nettopp opp i dag:


You had my curiosity, now you have my attention.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Soon He Will Know
I binær blir det 69 enere. S W. S er den 19. bokstaven og W er den 23. bokstaven. 19 + 23 = 42. 69 - 42 = 27. 27 er 3^3. Perfekt tretall. HL3 bekreftet. Takk Bad Robot.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Vært på kino to dager på rad nå. Sett The Conjuring og Pacific Rim.

Gir The Conjuring en 9/10. Var faktisk utrolig skremmende. Jeg ble positivt overrasket

Gir Pacific Rim en 7/10. Er ikke mektig glad i sci fi, og denne var ikke en ''WOW''-opplevelse. ALTFOR mange klisjeer. Spyr nesten.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Hva mener dere om at Ben Affleck blir den nye Batman?
  • 0
Jeg mener at Zack Snyder suger til å caste folk, når han velger Ben Affleck som Batman.. Han har prøvd seg som "superhelt" før i Daredevil, og den filmen sugde
The D' is silent.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
It's not the hero they need, it's not the hero they want.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer LesMiserable:
Hva mener dere om at Ben Affleck blir den nye Batman?


Kan ikke se for meg han gjøre "I'm batmaaaaaan", kommer sikkert til å le
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Jeg kommer ikke til å se for meg Batman, men Ben Affleck. No offense til Ben Affleck. Han er en god skuespiller, men jeg ser han bare ikke for meg som Batman.


Siterer Cherno:
Citerer LesMiserable:Hva mener dere om at Ben Affleck blir den nye Batman?


Kan ikke se for meg han gjøre "I'm batmaaaaaan", kommer sikkert til å le


Hehe. Tenker det samme.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Los
  • Los
Daredevil kan ikke skyldes på Affleck, manus og filming var crap! Affleck selv er en solid skuespiller, og seg ser ham som en veldig god Wayne. Men akkurat Batman delen kan jeg ikke se for meg, verken på godt eller vondt. Så vi får se
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Nå har de ikke castet en god Batman siden Keaton, så hvorfor forandre noe nå?

Bale er bra castet som Bruce Wayne, noe Affleck også er. Ingen av de passer spesielt som Batman i mine øyne, så det er jo bare å vente å se om det vil funke i filmen.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Han har prøvd seg som "superhelt" før i Daredevil, og den filmen sugde


Filmen sugde. Ben Affleck sugde ikke.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!