Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


  • Ine
  • Ine
Jeg syntes også sesong 3 var fryktelig dårlig. Sesong 4 vil jeg derimot si er en av de absolutt beste - med en skikkelig kul villain. Datt av i sesong 5 tho, så får vel spørre om det er verdt å se den. Varierende kvalitet mellom sesongene, virker det som.
Riddle me this
  • 0
Siterer Zook:
syns du virkelig den er så dårlig?


absolutt, når jeg må sitte i en uke å vente på ny episode for så å sitte å se en 1times suckfest vær gang var unbearable for meg.. Nå som det allerede har komt burde det egentlig ikke være noe problem men har hørt mixa reviewer av sesong4 til nå.. Men ser ihvertfall ikke bort ifra at jeg tar det opp igjen. Det er enten det eller å begynne på X-files...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Skip hele sesong 3

Jeg har aldri sett en hel sesong av Dexter, så kan ikke bekrefte dette, men det skal ikke være noe problem å skippe en sesong av en serie. De er jo som regel laget slik at nye seere skal greie å komme seg inn i historien i hver nye sesong. Dessuten så har du jo en del kunnskap fra sesong 1 og 2.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hva synes folket om "Wet Hot American Summer"? En av de morsommeste komediene jeg har vært bortpå!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Ihvertfall når vi var mindre, må rewatches og reevalueres i sommer!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
/signed! I'm game!

noen her som ser på Doctor Who?
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Noen som anbefaler serien Sons of Anarchy? Har sett litt av en episode, og det virket jo greit nok.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Paulie:
Sweet lord! Gleder meg!!!!!!!!!


/signed.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Tror ikke Hobbiten vil bli så utrolig, syns boka var spennende, men tror ikke historien blir like bra som film.
Yes
  • 0
Siterer Kronoz:
Noen som anbefaler serien Sons of Anarchy? Har sett litt av en episode, og det virket jo greit nok.


Jeg synes det er bra i alle fall. Bra blanding mellom action og drama. Gir serien 8/10
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Junior Sopranos:
Jeg synes det er bra i alle fall. Bra blanding mellom action og drama. Gir serien 8/10

Da tror jeg at jeg skal ta meg en kikk.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Dette lover godt!

http://www.ew.com/ew/gallery/0,,20504849,00.html#20980350


De individuelle delene har også fått navn:

The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)
The Hobbit: There and Back Again (2013)
You're sleeping over, right?
  • 0
TV-serier jeg bør få med meg? Gjerne litt action og spenning.
Har så langt The Walking Dead på listen. Har allerede sett stort sett alt av HBOs serier.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Tør jeg anbefale Nikita ? Har bare sett et par episoder til nå men det virker ganske kult so far...

X-Files ?
Kyle-XY? Serien fikk vel aldri en skikkelig slutt, men sesong 1 er absolutt verdt en watch, de andre sesongene er ikke like gode men still good...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ny video fra HP Del 2 som viser Spoiler:Harry konfronterer Snape i storsallen Alan burde serriøst få en Oscar for sin rolle som Snape. Jeg tar serriøs og saksøker juryen for Oscar utdelingen om ikke HP Del 2 eller noen av skuespillerne får en Oscar.

http://www.youtube.com/watch?v=zTEDMlHS18A
  • 0
Ingen av Harry Potter-filmene fortjener en Oscar. Kanskje for beste effekter, eventuelt musikk, men aldri skuespill. Rickman er en strålende skuespiller, men han har ikke nok spilletid til at det er verdig for en såpass stor pris.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Rickman burde få en Oscar for rollen sin som Snape. Iallfall i HP Del 2. Der har han en veldig viktig rolle. For meg er Snape den viktigste karakteren i HP. Uten han hadde veldig lite av det som står i bøkene og selve historien skjedd.
  • 0
Siterer fantomena:
Rickman burde få en Oscar for rollen sin som Snape. Iallfall i HP Del 2. Der har han en veldig viktig rolle. For meg er Snape den viktigste karakteren i HP. Uten han hadde veldig lite av det som står i bøkene og selve historien skjedd.
Det kommer faktisk aldri til å skje. Ingen i Oscar-juryen tar Harry Potter seriøst. Hadde serien handlet om en mentalt tilbakestående og sårbar tenåring med et hjerte av gull, som på tross av alle odds lykkes med et-eller-annet, så kanskje.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer fantomena:
Iallfall i HP Del 2.

Men hvordan vet du at han spiller bra der? Så vidt jeg vet så har ikke filmen kommet ut enda. Ei heller vist til oss vanlige dødlige. Det er sant at Snape er en viktig rolle, men det betyr ikke at den er oscarverdig.

Siterer Skreifiskaren:
Ingen i Oscar-juryen tar Harry Potter seriøst.

Spørsmålet er, burde de ta serien seriøst? Det er tross alt liten tvil om at den er laget for å selge. Faktisk så tror jeg ikke at jeg har sett noe Oscar-verdig materiale fra Harry Potter-filmene (til tross for at jeg også er blodfan av Harry Potter-universet). Det er som sagt effektene og musikken som kanskje kan holde mål.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Enig med at ingen i Oscar juryen tar HP serriøst. Twilight suger kraftig og vant flere Oscar.

Lagt til 2011-07-07 15:45:
Siterer Kronoz:
Men hvordan vet du at han spiller bra der? Så vidt jeg vet så har ikke filmen kommet ut enda. Ei heller vist til oss vanlige dødlige. Det er sant at Snape er en viktig rolle, men det betyr ikke at den er oscarverdig.


Om han spilelr like bra i HP Del 2 som i de andre filmene er det fantastisk! Har sett 1 video fra HP Del 2 der SNape er i (som er videoen jeg linke ttil). Og der spilte han bra.
  • 0
Ingen av Twilight-filmene har noensinne vunnet en Oscar. En god del «Teen Choise», «MTV Movie Awards» og Razzier sant nok, men aldri en Oscar. Ikke har de en sjanse til å vinne heller.

EDIT: Faktisk så har Twilight-serien blitt nominert hele 0 ganger, kontra Harry Potter som har vært nominert 9 ganger (ingen for skuespill though). Harry Potter har også et utall med BAFTA-nominasjoner (som av mange likestilles med Oscar).
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Spørsmålet er, burde de ta serien seriøst?
Nope, de har helt rett i det tilfellet.
End of line, be excellent to each other.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!