Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilke band kunne du tenke deg til Norge


Siterer Crom92:
Vilken aldersgrense er det på Unholy Alliance i år??


Det er INGEN aldersgrense, sto i allefall ikke oppført noe på billettservice.no. Skal du derimot på BLS må du være over 18.
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Metallica iron maiden queen led zepplin green day seether muse, og alle de andre jeg ikke husker navna på..
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Noen som har skaffet billetter til The Unholy Alliance?
Har sett litt på Billettservice, ser ut til at det fortsatt er ledige billetter. Vet ikke om jeg skal gå alikevel. Digger Mastodon, Trivium og spesielt Slayer, men vet ikke om jeg vil se dem live av dem grunn.

Har faktisk sett Trivium live som oppvarming for Iron Maiden i 2006, og Mastodon som oppvarming for Metallica i fjor sommer. Begge var veldig bra, selv om jeg egentlig begynte å like Mastodon etter konserten i fjor, og av denn grunn fulgte jeg ikke særlig med.

Bare 450 kroner for billetter til Unholy Alliance, btw. Utrolig billig, det er jo fire band som skal spille.
You're sleeping over, right?
  • 0
Norther. Og helst i Bergen da , men tviler på det blir noe av, siden de for det meste holder seg i Sverige/Finland... Ensiferum hadde kanskje også vært noe.
Ellers har jeg også veldig lyst å se In Flames og Children of Bodom, men det er jo ikke så skjelden at de er her.

  • 0
Kunne tenkt meg Dream Theater hit til Norge. (nei vent litt.... de har jo allerede vært her ett par ganger... )

Hadde ikke sagt nei takk til om disse kunne komme til Norge:
-Megadeth
-Steve Vai
-Joe Satriani
-Symphony X (kanskje de kunne hatt eget show neste gang de er her)
+ noen flere som jeg ikke kommer på akkurat nå...
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
  • KlM
  • KlM
The Crystal Method, Overseer og FC Kahuna.

Da skulle jeg invitert alle vennene mine og hatt et realt party.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
  • Zook
  • Zook
Har utrolig lyst til å dra på The Unholy Alliance, men jeg har ingen å gå med!
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Noen som har skaffet billetter til The Unholy Alliance?


JEPP Så nå blir det hektisk med Unholy Alliance 24. November og BLS 26. November(før dette har jeg muntlig fysikkprøve ) og Motörhead i Desember!

Siterer Zook:
Har utrolig lyst til å dra på The Unholy Alliance, men jeg har ingen å gå med!


Du kan sikkert se ann i allefall, trur nemlig ikke at billettene forsvinner med en gang. Så om noen skulle i siste liten finne ut at de har lyst eller tid går vell det bra.

Sa ikke Avenged Sevenfold når de spilte her i Norge at de ville komme tilbake, når vil det være? Hadde vært fett å sett dem igjenn. I tillegg har jeg også lyst til å se Down og Hellyeah. Andre band har jeg nevnt før
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Nightwish
Dritbra band
Lefle!!
  • 0
Muse, Linkin Park og Ramstein hadde vært kult
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Rick Astley sier jeg bare!
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
-Tool, A perfect Circle
-Nightwish
- Devildriver
- Disturbed..

Alle disse bandene hadde rocket hvilken som helst scene fra sine grunnmurer
Well butter my back and call me a biscuit!!
  • 0
The Killers eller SlipKnot (fikk ikke tak i billetter denne gangen Men gir ikke opp enda!)
  • 0
Siterer Superdan:
Nightwish

Dritbra band
wordz
Close, but no cigar!
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Rick Astley sier jeg bare!

/signed
  • 0
  • Yoh
  • Yoh
Siterer dECEIVE:
Citerer Superdan:Nightwish



Dritbra bandwordz



WORD x2

Eller hadde der ver awsome med Hammerfall, Iron Maiden eller Rhapsody
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Rick Astley sier jeg bare!


Jepp! Hva er vel bedre enn å bli Rickroll'd - LIVE!!?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Tenk hvis Richard Wright kunne stått opp fra de døde, David Gimour og Roger Water blitt venner igjen og de hadde hold konsert her i norge
Det hadde jeg gjort MYE for
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Jack the Lack of Crack:
Jepp! Hva er vel bedre enn å bli Rickroll'd - LIVE!!?


moshe til rick roll, live?

COUN'T ME IN!
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
LET'S MAKE RICKROLL-DUDE COME TO NORWAY, THEN!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • Zook
  • Zook
Kan ikke dette Rick Astley-køddet slutte i denne og Quantum of Solace-tråden?
You're sleeping over, right?
  • 0
Architects
All That Remains
August Burns Red (Skal komme i Oktober, men 18 års)
As I Lay Dying
Parkway Drive
Winds of Plagues
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Opeth er vel de jeg har mest behov for å se for øyeblikket.
7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
LET'S MAKE RICKROLL-DUDE COME TO NORWAY, THEN!


Skal jeg sende brev?

Jeg har e-mailen hans... skulle jeg tro
Musikk > Film > Spill
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!