Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Urealistiske filmer.


Gawd, som jeg hater Hero.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Hvorfor det? Synes den er fin jeg.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Love-PlayStation:
Gawd, som jeg hater Hero.


/Signed.

Siterer Sithlord:
Hvorfor det?


Fordi den inneholder bortimot null vold og slåssescener, og er dørgende kjedelig tvers igjennom. Se heller Crouching Tiger, Hidden Dragon.
You're sleeping over, right?
  • 0
Se heller 28 Days Later.
Se heller Fight Club.
Se heller V for Vendetta.
Se heller 300.
Se heller Braveheart.
Se heller Sin City.
Must I go on?
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Zook:
null vold og slåssescener

Men det er vel ikke alt? Finnes mange bra filmer uten det også. Men bare for å ha det sagt: jeg er ikke noe Heroes-fan fordet.

Men er det å være realistisk alt? Det finnes bra filmer som ikke er det også, selv om jeg foretrekker et vist nivå av realisme.
  • 0
ye, filmer skal være urealistiske. men filmer som the day after tomorrow, som er dette-kan-sje-i-virkeligheten filmer, SKAl være realistiske. men, hvor er realismen i at en flodbølge på ca 75 m skyller over manhattan? bølger kan umulig bli så store på grunn av naturlovene. nordre del av jorkloden fryser til is på et par dager? um, forrige istid tok 100-150 år for at isbreene skulle vokse til den størrelsen
ye, rant fra meg
liker faktisk gamle horror filmer, de er mer usensurerte, men samtidig er effektene så dårlige at det er ikkje så ekkelt alikevel
Overtrøtt og hyper, det er meg!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer The-gamer:
Citerer Zook:
null vold og slåssescener

Men det er vel ikke alt? Finnes mange bra filmer uten det også. Men bare for å ha det sagt: jeg er ikke noe Heroes-fan fordet


Ja, men jeg føler på en måte at asiatiske filmer som fokuserer på slåssing bør ha litt mer action. Og jeg liker ikke bare voldelige filmer, hvis du trodde det.


Siterer The-gamer:
Men er det å være realistisk alt? Det finnes bra filmer som ikke er det også, selv om jeg foretrekker et vist nivå av realisme.


Word. Faktisk liker jeg best urealistiske filmer. Overdrivelser, sci-fi, udødelige mennesker, gi meg mer! Har faktisk noen kompiser som syns alle former for urealisme er teit. Det hater jeg.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Har faktisk noen kompiser som syns alle former for urealisme er teit. Det hater jeg.

Slå dem for meg. Realisme suger.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Zook:
Har faktisk noen kompiser som syns alle former for urealisme er teit. Det hater jeg.


Jeg kunne ikke være med enig. Dette gjelder egentlig også i spill. Enkelte folk jeg kjenner nekter å spille andre spill enn Rainbow Six, CoD og GTA, og ikke kan fordra Star Wars "fordi det er så urealistisk". Det er en utrolig trangsynt holdning. Det blir ikke mindre gøy om det er sci-fi eller fantasy.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer HHH:
Citerer Zook:
Har faktisk noen kompiser som syns alle former for urealisme er teit. Det hater jeg.


Jeg kunne ikke være med enig. Dette gjelder egentlig også i spill. Enkelte folk jeg kjenner nekter å spille andre spill enn Rainbow Six, CoD og GTA, og ikke kan fordra Star Wars "fordi det er så urealistisk". Det er en utrolig trangsynt holdning. Det blir ikke mindre gøy om det er sci-fi eller fantasy.


Ja, fy søren!

Har også flere venner som ikke liker urealisme i det hele tatt, og bare liker Call of Duty. Det er også en klasse som bare liker standariserte, kjedelig ting med ingen nytt. Har en venn som har Call of Duty 4 som favorittspill og syns Portal er teit.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg liker faktisk ikke urealisme, sånn i overkant urealisme. Man kan godt pynte endel på virkligheten, og man kan også bo i verdensrommet til en viss grad. Men det jeg ikke kan fordra er spill/filemer hvor du skal sloss mot masser av romvesner og div.
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Det varierer hvordan jeg liker urealisme. Det kommer an på stemningen i filmen tror jeg. Jeg vet ikke helt. Får ikke til å forklare det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har noen sett shaolin soccer?
også kalt som Kong Fu soccer?
Det er en usansynlig morsom film
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer Zook:
Fordi den inneholder bortimot null vold og slåssescener, og er dørgende kjedelig tvers igjennom. Se heller Crouching Tiger, Hidden Dragon.


Det er ikke akkurat noen actionfilm da...
Og kjedelig? Langt der i fra. Måten historien er bygd opp på er jo genial. Og lyssettingen, kameravinklene og lyden er jo fantastisk. En virkelig bra film.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Sithlord:
Citerer Zook:
Fordi den inneholder bortimot null vold og slåssescener, og er dørgende kjedelig tvers igjennom. Se heller Crouching Tiger, Hidden Dragon.

Det er ikke akkurat noen actionfilm da...
Og kjedelig? Langt der i fra. Måten historien er bygd opp på er jo genial. Og lyssettingen, kameravinklene og lyden er jo fantastisk. En virkelig bra film.


Syns egentlig den er kjedelig selvom. Som sagt, når fokuset ligger på asiatisk kampsport, forventer jeg mer action.



Siterer AleksanderN:
Jeg liker faktisk ikke urealisme, sånn i overkant urealisme. Man kan godt pynte endel på virkligheten, og man kan også bo i verdensrommet til en viss grad. Men det jeg ikke kan fordra er spill/filemer hvor du skal sloss mot masser av romvesner og div.


Hvorfor i helvete ikke?
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Citerer AleksanderN:
Jeg liker faktisk ikke urealisme, sånn i overkant urealisme. Man kan godt pynte endel på virkligheten, og man kan også bo i verdensrommet til en viss grad. Men det jeg ikke kan fordra er spill/filemer hvor du skal sloss mot masser av romvesner og div.


Hvorfor i helvete ikke?


Det er faktisk et veldig godt spørsmål. Jeg vet faktsik ikke hvorfor jeg ikke liker det, men jeg vet at jeg ikke har sansen for det, det er ikke sånna filmer/spill jeg liker bare. Men som sagt, jeg liker ikke det.
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Det er de i de fleste Kung-Fu filmer, da
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer AleksanderN:
Jeg liker faktisk ikke urealisme, sånn i overkant urealisme. Man kan godt pynte endel på virkligheten, og man kan også bo i verdensrommet til en viss grad. Men det jeg ikke kan fordra er spill/filemer hvor du skal sloss mot masser av romvesner og div.



Glad jeg ikke deler din smak iallefall delvis..

Når det gjelder urealistiske filmer så bugner det av de, men hvis det er meningen at de skal være urealistiske så er det forsåvidt greit for meg. De mest underholdene filmene er jo de som oftest er litt overdrevne.

Men for å komme til saken.

Indiana Jones and the kingdom of the crystal scull er jo en eventyrfilm og den skal være litt overdreven.
Men jeg synes personlig at den scenen med atombomben og kjøleskapet var i det meste laget. Spesielt med tanke på alderen til Indy

Men ellers en bra film altså, men den scenen trakk ned littegranne for min del.
<3Rosenborg BK<3
  • 0
Siterer ps3 er bra:
Har noen sett shaolin soccer?

også kalt som Kong Fu soccer?

Det er en usansynlig morsom film


Den er seriøst en av de morsomste Asiatiske filmene jeg noen gang har sett

Fy faen som jge har ledd av den filmen.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!