Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Urealistiske filmer.


Hei, for litt siden så jeg en film på tv som må være den mest overdrevne
og urealistigste filmen jeg noen gang har sett.
Den heter Sin City og kom i 2005.
Hoved personene i filmen tålte overdrevent mye.
Foreksempel en fyr ble påkjørt noe med fire ganger etter hverandre men fikk bare et lite sår i fjeset av det. Å mange andre overdrevne og urealistiske ting.
Men jeg lurer på hva som er den meste overdrevne eller urealistike film dere har sett? Så her kan dere bare ramse opp
Emo is just an excuse for a boy to act like a girl.
  • 0
Sin City er vell så vidt jeg vet basert på en tegneserie.
Og i tegneserier er vell alt overdrevet?
Sin City er en fantastisk bra film. Og alt det overdrevet gjør filmen!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Selv om Sin city er urealistisk er den fortsatt utrolig bra. En klar 6er i min bok.
De fleste filmene med Arnie er da rimelig urealistiske og overdrevne.
Fudge Yeah!
  • 0
Urealistiske filmer for meg er. National Treasure filmene.
Og den nye Indiana Jones filmen.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
De fleste filmer er jo urealistiske. Det er derfor vi ser filmer mener nå jeg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Spiderman. Punktum.
Men nå er vel litt av meningen med filmer basert på tegneserier at de skal være litt urealistiske.
Blå...
  • 0
Kung Fu Hustle
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hehe, Kung Pow xD Så den når jeg var skikkelig hyper og da lo jeg så jeg grein!
Blå...
  • 0
Jeg lo av den ikke med den

Neida
En helt OK film men noe så inni granskauen overdrevet film skal man lete lenge etter xD
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • KlM
  • KlM
The Matrix Revolution
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Siterer Kronoz:
De fleste filmer er jo urealistiske. Det er derfor vi ser filmer mener nå jeg.


Word!
Men jeg liker mer realistiske filmer.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
hmm, må være hero, flying daggers, crouching tiger hidden dragon og lignende. har ikke noe imot sverdkampene eller filmene for jeg liker dem, men jeg har noe imot denne "flyvingen" over bambus trær eller hopping på vann osv.
greit nok att de skal bruke wire action men det finnes en grense og den brytes når man får følelsen att det var "normalt" for folk på den tiden i kina og kunne "fly."
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Sin City suger. Men Kung Foo Hustle er veldig bra, selv om filmen er veldig urealistisk. Slike filmer er egentlig som regel ganske gode.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Commando fra 1985, med Arnold Schwarzenegger i hovedrollen, burde være en film som passer perfekt inn i "Over the top" sjangeren.

- På få minutter avliver Arnie et sted mellom 100-150 skurker, uten å ta noe skade.

- Arnold kan hoppe fra et fly hundrevis av meter over bakken for så å riste av seg litt støv, og løpe videre, som om ingenting har skjedd.

- Hovedskurken Bennett, spilt av Vernon Wells lader seg opp, som en batteridrevet kanin, når han får flere hundretusen volt i kroppen, og blir sier "I feel good John, just like old times!".

- I en scene der Arnold og sin kvinnelige sidekick krasjer i hundre inn i en stolpe, faller hodet til "stand-in" dukken av, og i neste scene spør Arnold "Are you ok?, You are ok". Ingen har på seg bilbelter, og setet til Cindy er revet bort av Arnold.

- Den sleske lille skurken Sully prøver å stikke av, fra Arnold, men bulker sin Porsche flere ganger. Den er fullstendig vraket på ene siden, i neste klipp er bilen plutselig helt i orden. Selvreparerende biler ville vært populært i dag.

- Arnold brekker nakken på en skurk inne på et fullt fly, uten at noen hører, eller ser det. Like etter spør sier Arnold til en flyrvertinne "Please dont disturb my friend, he is dead tired!".

- I motellscenen, sloss Arnold mot skurken Cooke, spilt av Bill Duke. Flere skudd blir avfyrt, og de forflytter slagsmålet inn til nabo rommet, der et par har en hyggestund. Vi kan tydelig se at kvinnen er bak mannen, og ikke omvendt. Dessuten er det et filmkamera i bakgrunnen. De har ikke reagert på de utallige skuddene avfyrt av Cooke tidligere, men nå reagerer de.

- Kjøpesenteret The Galleria, blir snudd opp ned når Arnold tar opp jakten på the bad guys. Sully står inni en telefonkiosk, og plutselig tar Arnold og løfter hele kiosken over hodet, og fillerister både den, og Sully, før han blir overfalt av 10 vakter, som han igjen bare knuffer vekk, som om de ikke var tilstede. Deretter svinger han seg som Tarzan i noe som ligner på ballongtau, over halve senteret.

Er mange flere herlige film øyeblikk, men gidder ikke ramse dem opp, Commando er en perfekt action, møter humor, selv om enkelte mener at denne filmen faktisk var ment å være litt alvorlig da den ble laget.

Legger til noen lenker fra forskjellige scener fra Commando, så en kan selv se an de elleville øyeblikkene.

- The Shed scene: http://www.youtube.com/watch?v=xpugzBuCbGs
Fra The Directors Cut versjonen, inkluderer mer gørr og faenskap, men ifølge enkelte, så mangler scenen der Arnold tar den akuttede armen til en soldat og slår han ned med den, for deretter å be han holde munn.

- Telefonkiosk scenen: http://www.youtube.com/watch?v=zBXD_xQ_v5I&feature=related

- Flyscenen der Arnold vrir nakken om på en skurk: http://www.youtube.com/watch?v=Nxx_LlEgzeA&feature=related
Elsker hvordan han legger hodet hans forsiktig tilbake med en pute bak, som støtte.

- Motell scenen: http://www.youtube.com/watch?v=VG5-TyxP65o&feature=related
"I cant believe this macho bullshit!"

- The last fight: http://www.youtube.com/watch?v=SCkLSq5rxvw&feature=related
Arnold og Bennett gjør opp seg immellom. Kanskje tidenes morsomste sloss scene.
Officer O'Clancy, take care of this toxic waste.
  • 0
Alle Arnold filmer er jo ganske så urealistiske.

Tenk dere om. Han kan fyre av 20 skudd, fra en revolver som takler 8. Han dreper 30 skurker med de 20 kulene i løpet av en setning.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Alle Arnold filmer er jo ganske så urealistiske.

Tenk dere om. Han kan fyre av 20 skudd, fra en revolver som takler 8. Han dreper 30 skurker med de 20 kulene i løpet av en setning.


"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Akkurat slik type urealistiskhet er veldig dårlig!!

Det samme med Steven Seagal!!!!!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg liker ikke slik urealisme.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Rambo som er sjefen da
Står på en turret i 10 minutter uten å bli drept. Men han dreper vell 100 asiatere. Uten å treffe vennene Snakker om aim!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Kronoz:
De fleste filmer er jo urealistiske. Det er derfor vi ser filmer mener nå jeg.


JO men nå mente jeg ekstremt urealistike filmer. Filmer som egentlig bør være realistiske. Alle grøssere er jo urealistiske men jeg elsker dem likevell.
For det er jo fantasi. La oss si at jeg mente bare overdrevne filmer da.
Emo is just an excuse for a boy to act like a girl.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Kung Fu Hustle


Helt enig, men den er sykt rå. Et av de morsomste filmene. xD
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
The last Action Hero er urealistisk.
"get poor die tryin"
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Jeg digger urealistiske filmer, jeg ser nesten kun den typen filmer.
Sin City er jo konge, drit i om den er urealistisk!
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer HHH:
Jeg digger urealistiske filmer, jeg ser nesten kun den typen filmer.
Sin City er jo konge, drit i om den er urealistisk!


Helt enig.

Jeg hater når folk ikke gidder å se filmer som er urealistiske
  • 0
Die hard filmene er jævlig bra men utrolig urealistiske. Se når Willis slår ti slag i hue på en stakkar og fyren er enda ikke dø. Et vanlig menneske tåler ikke i nærheten av så mye.
xO
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!