Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Lager du egen musikk?


Er det noen her som lager musikk selv?
Kanskje garasje-band, et hemmelig boyband kanskje

Eg sjøl lager jo trance-musikk, skal legge de ut på hjemmesida mi når den blir ferdig i løpet av året. Viss noen har lyst å høre dem så er det bare å gi ein lyd
Har gjerne lyst til å høre deres sanger og viss dere har laga
Life is a Game, play for Real
  • 0
Jeg skal titte innom her når jeg blir en "berømt" Blac Metal vokalist
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Jeg skal titte innom når jeg blir berømt for mine "trut-munn symfonier".
  • 0
Eg har lyst til å høre på det du har laget NA
Er ikke sånn super trance fan, men det funker
Laos
  • 0
bare send ein mail eller lyd på msn så kan egsende til deg
Life is a Game, play for Real
  • 0
Lagde litt selv før.

Men nå mixer jeg sangene sammen.. Har en del kompiser som driver med slikt da.
Get static
  • 0
Jeg drømmer om å få tid til å lage musikk. Spiller litt gitar og piano, og har et midi-keyboard stående. Bare å koble det opp til PCen og begynne å spille. Men det er dette med tiden da ...
Carl Thomas Aarum / Gamereactor Norge
  • 0
Jeg spiller trommer i et metallband vi kaller Optodeus.
Skjekk ut sida: www.optodeus.com

Den er ikke ferdig da, men det ligger no videoer og greier der...
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Jeg er forferdelig flink til å synge i dusjen, om det teller?
Skal ej rive dej eit nytt rævhål? :O
  • 0
  • Inss
  • Inss
Jeg lager ikke selv, men det er vel et spill som heter MTV music generator. Vert å prøve eller?
Find out how zero is more..
  • 0
Skulle ønske jeg kunne å synge og kunne snakke japansk, da hadde jeg meldt meg på Idol og sunget japanske sanger til folket~ lol
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Inss:


NEI. Sats på å bruk ordentlige programmer som FL studio, Cubase osv..
Get static
  • 0
  • Inss
  • Inss
okeii, Men broren min har spillet. Da slipper jeg bruke penger
Find out how zero is more..
  • 0
MTV music generator er jo kult det da! Hvis du ikke har planer om å drive mye med det altså, jeg fikk det ekstremt billig så da hadde jeg bare lyst til å teste det ut. Men... blir jo ikke veldig planlagt for å si det sånn... Jeg bare setter noe tilfeldig sammen og så lenge du holder deg innenfor samme sjanger så funker det faktisk

Lagde en tachno metal for en stund suiden men var egentlig mer på kødd, slettet den nå tror jeg
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
det er noe med hvor stort du satser på det også da, jeg har ingen planer om å punge ut med så mye hvertfall.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Siterer Ragish:
Citerar verbatim:
det er noe med hvor stort du satser på det også da, jeg har ingen planer om å punge ut med så mye hvertfall.

Nettopp. Dessverre.

Og da anbefaler jeg FL Studio!



Du kan, hvis du utforsker nok, få til like mye i FL Studio som Reason og Cubase og andre. Det er mer avansert enn det først ser ut til.
Get static
  • 0
  • Ole
  • Ole
Spilte i et band da jeg var 17-18 år. Spilte inn to sanger. Har heldigvis mistet den andre, men legger ut denne på nettet av ren selvpining.

http://www.megaupload.com/?d=ZYYSLOQ6

Da vi laget den var vi jo dritstolte, men etter en god del år med "Vi skulle heller hatt med/Vi skulle heller ha gjort"-prating, har det egentlig ført til at vi ikke lenger spiller sammen og snakker særlig om sangene vi spilte inn.

Jeg spiller gitarene i sangen, bortsett fra den ene "soloen" som kommer midt inni. Og ja, jeg vet hele greia er elendig.
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
laster'n ned nå, venter spent....

interessant....

Lagt til 2006-10-16 15:04:
spiller i band sjæl, og dere høres mye bedre ut enn oss, men vi kan knapt høre oss sjæl så jeg veit ikke helt hvordan vi høres ut...
Bytta til nicket K!M
  • 0
  • Ole
  • Ole
Siterer Razorsharp:
laster'n ned nå, venter spent....

interessant....

Lagt til 2006-10-16 15:04:
spiller i band sjæl, og dere høres mye bedre ut enn oss, men vi kan knapt høre oss sjæl så jeg veit ikke helt hvordan vi høres ut...


Takk, tror jeg?

Var jeg som spilte riffet en gang vi øvde, og vi ble såpass hekta at vi sto og spilte det flere timer eller noe. Mye kjekkere når vi fikk lyden vi ville ha, istedenfor fyren som styrte studioet, som var alt for glad i Metallica. Trommene høres helt jævlige ut. Vokalene også, for så vidt.

Flere kommentarer? Legg ut noe, folkens.
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
  • ES
  • ES
Jeg sitter og spiller på min afrikanske tromme i blant, utrolig sjeldent, men jeg tror det ikke er noe vits i å legge ut lyden, for jeg tror dere kan gjette hvordan det høres ut.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
når jeg tenker meg om lød det faktisk ganske bra...bare at volumet på visse steder kunne vært endra.
Bytta til nicket K!M
  • 0
  • Ole
  • Ole
Jeg synes lyden er helt jævlig, egentlig. :o

Skal aldri spille inn to gitarer som spiller det samme lenger. Det blir for teit.
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
Er med i band. Men vi suger bortsett fra han ene gitaristen. Haha
  • 0
garasjeband da eller?
Life is a Game, play for Real
  • 0
Siterer Nintendo Andreas:
garasjeband da eller?


Jepp.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!