Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Siste konsert du var på?


  • Zook
  • Zook
Hva spilte Rammstein? Vet hva de har spilt på tidligere konserter, men de forandrer setlisten litt hver gang.
You're sleeping over, right?
  • 0
Husker ikke hele setlista, men de spilte iallfall engel, sonne, pussy, frühling in paris, benzin, du hast, weisses fleisch, mein teil, ich will og mye mer. Var helt rått.
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Rammstein i Vallhall

Er litt hes enda etter all brølinga. KLART verdt det!
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Heksekongen:
mein teil


Nei, er 100% på at de ikke spilte den. De har ikke spilt siden Reise Reise-turnéen i 2004/2005 og jeg har også snakket med en kar som var i Oslo, og han sa de ikke spilte den.
You're sleeping over, right?
  • 0
Metallica i Oslo Spektrum. Utrolig bra konsert, bortsett fra at trommisen, Lars Ulrich, missa et par ganger. Gleder meg til å se dem igjen på Telenor Arena i april
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Trondhaboy/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Trondhaboy.png[/img] [/url]
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Heksekongen:mein teil

Nei, er 100% på at de ikke spilte den. De har ikke spilt siden Reise Reise-turnéen i 2004/2005 og jeg har også snakket med en kar som var i Oslo, og han sa de ikke spilte den.



Stemmer det, det var nok Links 2 3 4 jeg mente å skrive. Er jommen ikke sikker på hva de spilte jeg, var ganske fjern. Ruset på Rammstein.
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Metallica
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Var også på Metallica i går, og det var knall! De spilte ingenting fra hverken Load, Reload eller St. Anger, men hele 6 sanger fra Black Album. Kan laste opp full setlist når konserten blir lagt ut på LiveMetallica i dag eller i morgen. Oh well, kan si de jeg husker, sortert etter album. Tror det skal være alle: Hit the Lights, Seek & Destroy, Creeping Death, Master of Puppets, Blackened, One, Am I Evil?, Enter Sandman, Sad but True, The Unforgiven, Wherever I May Roam, Through the Never, Nothing Else Matters, That Was Just Your Life, The End of the Line, Broken, Beat & Scarred og All Nightmare Long!

Lagt til 2010-04-14 13:52:
Fade to Black glemte jeg, den ble også spilt
You're sleeping over, right?
  • 0
Metallica i går.

Var så vanvittig bra.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Var også på Metallica igår. Synd at oppvarmingsbanda fikk ræva lyd, og da snakker jeg ikke om volumet, men lydkvaliteten.
Ellers så var publikummet skikkelig dårlig, og det gjorde at jeg bare sto litt utenfor den mest tett befolkede "ringen", og dette trakk ned opplevelsen noe. Men hva kan man ellers regne med fra et publikum som for det meste består av halvfeite 40 år gamle Metallica-fans.

Utenom det har jeg vel ikke noe å klage på, for det er jo en minneverdig opplevelse å ha med seg uansett.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Levaiathan:
Men hva kan man ellers regne med fra et publikum som for det meste består av halvfeite 40 år gamle Metallica-fans.


Bullshit, Metallica-fansen kommer i alle aldre og former. Og da mener jeg virkelig alle aldre. Alt fra 6 til 60 år, men gjennomsnittet ligger vel på 20-30 vil jeg tro.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg var da selvfølgelig ikke seriøs.
Men noe rart er det når 98% av de med ståplasser står rett opp og ned som om de var på en opera eller noe.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
  • Zook
  • Zook
Ja, masse kjipt publikum =/
You're sleeping over, right?
  • 0
Heeelt enig. Heldigvis var det noen flotte folk hos meg!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Heldig med plasseringen jeg. Vi var en gjeng som sto store deler av konserten (hadde sitteplasser) og headbanget, luftigar og sang med så det jomet etter. Gleder meg allerede til neste gang de kommer
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Var på Metallica i går. Stort å se de live for første gang! : D

Bare synd at vi hadde sitteplasser. Vi prøvde å komme oss inn på matta, men vi fikk ikke. : (Satt også siden av Lars Iver Strand og Kristoffer Hæstad(fotballinterreserte vet hvem de er), og de var jævlig kjipe. De klappa såvidt.

Ellers, jævlig bra!!!
Heihei
  • 0
  • Zook
  • Zook
Fælt så mange som hadde sitteplasser

Hadde det jeg også, og det var so-so. Jeg så jo ganske bra, men publikum rundt meg var så kjipt. En Stavangerjævel sa faktisk "Sitt deg ned!" da jeg reiste meg under The Ecstasy of Gold. Hva faen? Alle burde stått under den.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Alle burde stått under den.


Alle burde stått hele tiden. Hadde det ikke vært dobbelt gjære, hadde jeg hoppet over.
Heihei
  • 0
Jeg var så heldig med sitteplassene! Dere vet trappene som førte inn til radene & shit? De steintrappene med setene ved siden av. Min plass var rett ved siden av trappa, så jeg stilte meg bare der hele konserten og sang med, headbanga og spilte luftgitar hele tida. En jævel ba meg stå på plassen, men jeg fortsatte som før. Høhø.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Man sitter ikke under Metallica konsert. Med mindre man har ryggproblemer, men til og med da skal man opp minst 10 ganger Angret på det dagenderpå, men var verdt det^^
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har skikkelig vondt i nakken fremdeles etter all headbangingen.....but it was totally worth it
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Skal definitivt på Metallica igjen. Og da skal jeg STÅ!
Heihei
  • 0
  • Zook
  • Zook
Konserthelg!

Lørdag: Dinosaur Jr. på Ole Bull Scene i Bergen.
Kul konsert, bortsett fra at man aldri kunne høre noe av vokalisten. Dårlige lydteknikere. Styrken i bandet ligger dog ikke i vokalen, men i gitarsoloene, som var fantastiske. Det var en intim konsert, og jeg stod en halv meter unna bandet.

Søndag: AC/DC på Valle Hovin i Oslo.
Jeg sier som VG: gøy så lenge det varte. Bandets fly var nemlig forsinket og de kom ikke på scenen før nærmere ti. Siden det ikke er lov å spille til senere enn halv tolv, måtte de droppe Shot Down in Flames, War Machine, Black Ice og selve avslutningen, For Those About to Rock. Skal prøve å få sett AC/DC igjen! Overraskende slapt publikum, forresten. Jeg stod helt framme og de fleste var rolige. Høydepunktjene var Highway to Hell, Dirty Deeds, T.N.T. og Whole Lotta Rosie.
You're sleeping over, right?
  • 0
Da var Uffie unnagjort. Herlig konsert med masse liv, og Uffie leverte til de grader. Bare synd hun ikke holdt på så lenge. En veldig kort og intens opplevelse.
Chill hard, man!
  • 0
Var på ACDC jeg også. Synes den var knall. Synd at den ble forsinket da. Bra stemning, bortsett fra når det skulle hyles om ekstranummer. Høydepunktene mine var highway to hell, T.N.T, back in black og selve åpningen.
We could have arranged to have you carried
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!