Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Iron Maiden!


  • Zook
  • Zook
Siterer Grallen:
Jaja, bare Smith ikke forlater Maiden, så er jeg fornøyd. Men det kan jo hende det gjelder en turnee til From Fear to Eternity, om det ikke gjelder en ny DVD eller nytt album.


Skrev feil i sted, ser jeg. På Twitter står det at det ikke gjelder ny turné eller DVD.

https://twitter.com/#!/IronMaiden/status/153519946251517953

Jeg tror grunnen for at de ikke nevner noe om album er fordi de fleste skjønner at det er for tidlig. Anbefaler deg å dempe forventningene, selv om ingen vet noe helt sikkert.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Anbefaler deg å dempe forventningene, selv om ingen vet noe helt sikkert.


Har ikke store heller, siden det mest sannsynlig er Primal det er snakk om.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Vel, er ikke mer enn et par timer til vi får høre det nå da.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Kronoz:
Vel, er ikke mer enn et par timer til vi får høre det nå da.


Nåja, husk at vi har tidssonen GMT+1 i Norge. 9pm i britisk tid er altså 22.00 her i Norge. 90 minutter fra nå av, altså
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Som forventet gjaldt det Adrian sitt andre band, Primal Rock Rebellion.

Ny sang: I See Lights
You're sleeping over, right?
  • 0
Kul sang egentlig, skal bli kult å høre mer fra Primal Rock Rebellion. Men syns likevel det er litt teit å hype opp fansen på den måten.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Heftig! Skal nok både ha Blu-rayen og CDen!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Nice. Flight 666 begynner å bli sett litt for mange ganger.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Yey! Maiden har i dag annonsert en Nord-Amerika turne, som skal gå i samme stil som Maiden England-turneen i 1988. Den er forebeholdt USA i denne omgang, men i slutten av artikkelen står det "Rest of world... we'll see you next year!"

http://www.ironmaiden.com/maiden-on-the-charge.html

Har allerede begynt å glede meg. :3
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Zook
  • Zook
Frister å dra til USA i sommer!
You're sleeping over, right?
  • 0
Haha, samme her.

Fant også setlisten som ble spilt på den tiden, og det skulle ikke forundre meg om den blir tilnærmet slik som den var på den tiden.

Moonchild
The Evil That Men Do
The Prisoner
Still Life
Die With Your Boots On
Infinite Dreams
Killers
Can I Play With Madness
Heaven Can Wait
Wasted Years
The Clairvoyant
Seventh Son Of A Seventh Son
The Number Of The Beast
Hallowed Be Thy Name
Iron Maiden

Masse snacks for en som kun har vært på The Final Frontier-konsertene. Har spesielt lyst til å høre Wasted Years, Infintie Dreams og The Prisoner.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Dæven. Det er veldig interessant. Gleder meg selv.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Grallen:
Fant også setlisten som ble spilt på den tiden, og det skulle ikke forundre meg om den blir tilnærmet slik som den var på den tiden.


Det står i pressemeldingen at de skal spille omtrent 3/4 av Maiden England-setlisten, samt noen klassikere de ikke har spilt på årevis! Blir veldig spennende dette.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Tør vi håpe på Stranger in a Strange Land?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Tør vi håpe på Stranger in a Strange Land?


Det hadde iallefall vært awesome om de spilte den. Soloen er jo magisk! Men håper virkelig ikke de kutter ut The Prisoner og Wasted Years. Har så forbanna lyst til å høre de live.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Og da har de gjennomført sin første konsert på US-turneen, og de spilte følgende låter.


Moonchild
Can I Play With Madness
The Prisoner
2 Minutes to Midnight
Afraid to Shoot Strangers
The Trooper
The Number of the Beast
Phantom of the Opera
Run to the Hills
Wasted Years
Seventh Son of a Seventh Son
The Clairvoyant
Fear of the Dark
Iron Maiden

Encore:

Aces High
The Evil That Men Do
Running Free

Syns det er ekstremt kult at de spiller Afraid to Shoot Strangers og The Prisoner, så håper setlisten på en eventuell EU-turne blir tilnærmet lik denne.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Tenkte jeg skulle ta turen til Download Festival siden Iron Maiden er headliner. Men tar naturligvis turen til der de skal spille i Norge også.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Zook
  • Zook
Billetter til konserten i Stockholm i boks.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Zook:
Billetter til konserten i Stockholm i boks.


Hvordan fikk du til det? Billettsalget starter jo ikke før 2 oktober. Skal nok dit uansett. Vil se dem mest mulig.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer gnyg:
Hvordan fikk du til det? Billettsalget starter jo ikke før 2 oktober. Skal nok dit uansett. Vil se dem mest mulig.


Forsalget for fanklubben begynte for et par timer siden
You're sleeping over, right?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Zook:
Citerer gnyg:Hvordan fikk du til det? Billettsalget starter jo ikke før 2 oktober. Skal nok dit uansett. Vil se dem mest mulig.

Forsalget for fanklubben begynte for et par timer siden


Den offisielle fanklubben? Kanskje jeg burde bli med.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!