Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Iron Maiden!


Yesh! Fikk billetter!
  • 0
Heldige djevel

Har nok dessverre ikke tid til å dra til Bergen
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jepp, Heaven & Hell er et band jeg lenge har hatt lyst til å se live, og jeg kunne glatt betalt for å dra på konsert med dem som headlinere.
You're sleeping over, right?
  • 0
Håpe at de spille noen Sabbath klassikere
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Det gjør de nok. Ikke fra Ozzy-perioden selvsagt, men de spiller materiale fra alle Sabbath-albumene med Dio, og sikkert litt fra det eneste Heaven & Hell-albumet, The Devil You Know. Mange klassikere fra Dio-perioden; Mob Rules, Heaven and Hell, Neon Knights, Die Young, Children of the Sea, After All (The Dead), osv.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Det nye Maiden-albumet heter THE FINAL FRONTIER og blir utgitt i slutten av sommer!! Konserten i Bergen er en del av THE FINAL FRONTIER - EUROPEAN TOUR. Dette vil nok si at vi får sett masse nye sanger live!

Mer informasjon på www.ironmaiden.com.

Med tanke på tittelen blir The Final Frontier trolig Maidens siste studioalbum.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Det nye Maiden-albumet heter THE FINAL FRONTIER og blir utgitt i slutten av sommer!!


OH MY GOD! OH MY GOD! OH MY GOD!

Nå kom jeg.
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Siterer Zook:
Med tanke på tittelen blir The Final Frontier trolig Maidens siste studioalbum.

Jeg gråter høyt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Om dette blir deres siste turné dør jeg. Satser på flere turnéer framover, selv om dette muligens blir det siste studioalbumet. Turnéen slutter forresten ikke i august, dersom noen trodde det.

Juni-Juli 2010: USA
Juli-August 2010: Europa
2011: Resten av verden (og forhåpentligvis flere konserter i Europa)
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Zook
  • Zook
http://www.ironmaiden.com/thebigbang_2.html

Ny info om albumet! Tracklistning, utgivelsesdato og albumcover, pluss en nedlastbar sang!!! Har ikke hørt sangen enda på grunn av stor internettrafikk, men jeg skal laste den ned og høre nå. Jævla stygt cover, menmen.

Lagt til 2010-06-08 02:18:
Her er den nye sangen: El Dorado

Syntes den var ganske kul. Ikke fantastisk, men bra rockelåt.
You're sleeping over, right?
  • 0
Hvor er Eddie? Han er ikke på coveret!

Vet noen hvem som blir oppvarmingsband nå som Dio er død?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jepp, Eddie er omgjort til en stygg alien

Oppvarminsband i Europa er ikke bekreftet. Det kan bli Dream Theater, siden de oppvarmer i USA.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Oppvarminsband i Europa er ikke bekreftet. Det kan bli Dream Theater, siden de oppvarmer i USA.


Har jo hørt noen rykter om Black Sabbath da =q
  • 0
Selv synes jeg at albumet coveret er svinerått, og bedre en de forrige.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
Likte coveret på A Matter of Life and Death bedre. Men det er bare meg. Dog, det kunne ha vært bedre ved å kun bruke denne. Som jeg har på den ene Maiden skjorten min

Om låten så kan jeg ikke si annet enn at det er en typisk Maiden låt. Ikke at det er noe negativt^^
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Faen for et grisestygt cover. Eddie er jo gone? Og hva er greia med skjeletter i astronautdrakter?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Og hva er greia med skjeletter i astronautdrakter?

Folk som har død i en romekspedisjon? Det er ingen hemmelighet at «døde ting» pryder albumene til Maiden
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Kronoz:
Om låten så kan jeg ikke si annet enn at det er en typisk Maiden låt. Ikke at det er noe negativt^^


Sant det. Jeg er egentlig hundre prosent enig med Dagbladet angående sangen: ikke noe spesielt, men samtidig er det ikke noe gale med sangen. Og Maiden gir vanligvis ut de kjipeste (i hvert fall simpleste og mest typiske) sangene først.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Zook
  • Zook
For de som skal på konserten i Bergen og lurer på hva de kommer til å spille; The Final Frontier World Tour er i gang, og under kan du se hva de spilte på sin første konsert, i Dallas.

http://www.setlist.fm/setlist/iron-maiden/2010/superpagescom-cent
er-dallas-tx-43d42fd3.html
You're sleeping over, right?
  • 0
Skulle så gjerne ha vært der
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Hadde vært fett å vært på en turnéåpning, ja!

Skal du på konserten i Bergen? Maiden spiller nok omtrent det samme, om ikke nøyaktig det samme.
You're sleeping over, right?
  • 0
Har ikke billetter der heller er jeg redd. Fremdeles ledige, men skranter litt på økonomien
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Hehe, billettene er riktignok svindyre. 840 kr er ikke bare-bare..
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!