Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Iron Maiden!


Jeg har bare Rock in Rio. Digital versjon
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har Rock in rio, live after death og death on the road... skal få tak i Hammersmith 82 og bootleg av donnington 07...
Fabelaktig!
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Heksekongen:Har dere mange DVD'r a?

The History of Iron Maiden - Part 1: The Early Days

Rock in Rio

Death on the Road


Gidder ikke skrive opp dokumentarene som er med på cd 2 da^^ (ink. The early days pt 2.)
Fabelaktig!
  • 0
  • Zook
  • Zook
http://www.bt.no/kultur/Iron-Maiden-klar-for-Koengen-984389.html

Jippiiiii!!!

Dette var den beste nyheten ever! Hadde faktisk tenkt å dra til Sverige for å se dem i sommer, men når de kommer til min egen hjemby er det jo perfekt!
You're sleeping over, right?
  • 0
Synes det er merkelig at de skal annonsere EN konsert, og av alle steder i verden er det Bergen? Jaja ;)
Fabelaktig!
  • 0
Bergen ja... passer jo bra fra meg som bor på østlandet! Fint jeg har slekninger der da, for da blir det Maiden-tur på Heksekongen... hvis jeg får tak i 800 kr såklart. Faen!
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Bobonor:
Synes det er merkelig at de skal annonsere EN konsert, og av alle steder i verden er det Bergen? Jaja ;)


Kommer nok flere annonseringer i nærmeste fremtid.

Og Bergen er da et ypperlig sted! Koengen (der Maiden skal spille) har tatt av de siste årene, og fått besøk av The Rolling Stones, Metallica, Kiss, Foo Fighters, Eric Clapton, Coldplay, Bruce Springsteen, Eagles, R.E.M., osv.
You're sleeping over, right?
  • 0
"We wanted to play a few shows next Summer so of course had to come back to Norway, especially to play in such an incredible setting as this medieval fortress!"

Jaja, virker bare som en rart sted å ha en eksklusiv konsert (hvis det ikke kommer hel turne da).

Synes også det er litt dårlig gjort å ta 800 kr for konserten. Som om de ikke tjente nok på den forrige turneen
Fabelaktig!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Bobonor:
Jaja, virker bare som en rart sted å ha en eksklusiv konsert (hvis det ikke kommer hel turne da).


Det kommer nok helt sikkert en turné. Det nye albumet kommer sannsynligvis før sommeren (de jobber med det nå), og da regner jeg med en verdensturné kommer etter.

Siterer Bobonor:
Synes også det er litt dårlig gjort å ta 800 kr for konserten. Som om de ikke tjente nok på den forrige turneen


Haha, ja. 800 kroner er mye, men det er definitivt verdt det!
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jepp - Nå begynner flere datoer å komme. Maiden skal spille på Sonisphere-festivalen i England, Sverige og Finland og på Wacken Open Air i Tyskland. Konserten i Bergen er hittil den eneste annonserte konserten som ikke er en del av en festival.
You're sleeping over, right?
  • 0
Damn at jeg ikke har penger i det hele tatt.
Dessuten så er det usikkert om jeg er hjemme, i USA eller i militæret neste sommer. Litt risky å kjøpe billetter da.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Nå har jeg billetter til konserten i Bergen!

Bare 8 måneder igjen...
You're sleeping over, right?
  • 0
Bah. Jeg vil også ha. Når jeg sjekket i kveld så var det noen igjen. Greier sikkert å skaffe meg til sommeren om jeg har mulighet til å dra nedover.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jeg lagde nettopp en aldri så liten Iron Maiden-quiz på Start.no =)

http://quiz.start.no/84495
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Jeg lagde nettopp en aldri så liten Iron Maiden-quiz på Start.no =)

http://quiz.start.no/84495


18/18!
bra test


Nå har jeg billett
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Skaffet Somewhere in Time på vinyl. Gleder meg til å høre igjenom den i morgen når resten av huset ikke sover
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Fikk Piece of Mind til jul. Veldig god skive, har hørt på den mens jeg har trent styrke
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Er det noen som vet om det blir aldersgrense på konserten i Bergen??
  • 0
  • Zook
  • Zook
Det blir det ikke. Sånne store konserter har aldri aldersgrense, det er bare på mindre konsertsteder som Sentrum Scene o.l. der de serverer alkohol at aldersgrensen er 18. På andre store konserter er det ingen aldersgrense.
You're sleeping over, right?
  • 0
Ok!
Da må jeg prøve å overtale pappa til å kjøpe billetter
Vis det er flere da...
  • 0
  • Zook
  • Zook
Det er fremdeles ledige billetter, men hvis du skal kjøpe bør du kanskje gjøre det snart. 30. desember var det annonsert at 16.000 av de totalt 22.000 var solgt. Nå er det nok enda flere solgte, men helt utsolgt er det ikke.

http://www.billettservice.no/html/evinfo.htmI?CNTX=2225069&l=N
O&C=&tm_link=tm_homeA_b_10001_2
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Jeg lagde nettopp en aldri så liten Iron Maiden-quiz på Start.no =)

http://quiz.start.no/84495


13/20

Bedre enn ventet, faktisk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
17/20- Zook, en av de bedre testene

Herregud TV- høyttalere suger, Maiden på anlegg ftw...

Herregud, AMOLAD er det beste albumet noensinne, "The Legacy" er uslåelig.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer SnikendeDomatte:
17/20- Zook, en av de bedre testene


Takk for det, og bra resultat.

Siterer SnikendeDomatte:
Herregud, AMOLAD er det beste albumet noensinne, "The Legacy" er uslåelig.


AMOLAD er riktignok ekstremt bra, ja. Det beste siden Seventh Son i '88. Syns de beste sangene fra AMOLAD er For the Greater Good of God (vokalen<3), Lord of Light, These Colours Don't Run og The Legacy som du nevnte. Jeg hørte hele albumet live da jeg så Maiden for første gang i 2006

Hvilke forventninger har dere til det nye albumet? Det er forresten mulig at det ikke kommer før i 2011...det sa Nicko i et intervju i begynnelsen av januar. Men jeg krysser allikevel fingrene for at det kommer i år.

Jeg håper på en del sanger, kanskje 15. En blanding av straight-forward rockesanger og epos på over ti minutter hadde vært ypperlig! Håper og tror Maiden kommer til å spille én ny sang i sommer. På Give Me Ed...'til I'm Dead-turneen i 2003 spilte de Wildest Dreams fra det kommende Dance of Death-albumet, og jeg tror noe lignende kommer til å skje nå. Sommerturnéen i år er altså ikke en albumturné, hvis noen trodde det. Albumturnéen begynner i slutten av 2010/begynnelsen av 2011. Håper de kommer tilbake til Norge på den turneen...
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!