Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Iron Maiden!


  • Missing Avatar
  • ISAF
HELL YEA! Maiden er og blir det beste live bandet. Konserten var helt sykt bra.
Fear Of The Dark blir aldri det same igjen
Tungur Knivur
  • 0
Drar til Oslo om litt. Kan ikke vente!

Iron Maiden blir min første konsert noensinne, og Iron Maiden er et av mine favorittband.

Jeg håper Iron Maiden leverer på Valle Hovin!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Up the fucking irons!

For en konsert! Kan vel si litt om hva som skjedde før Maiden kom. Datteren til Steve Harris, Lauren, spilte først og vartet opp med halvgrei tungrock.

Deretter spilte Avenged Sevenfold, og de er det fart i. Beast and the Harlot og Gunslinger var veldig bra, Zacky Vengeance kan synge!

Men når Maiden kom, da ble det liv. Show så det holdt! Fra de startet med Aces High, og avsluttet med Hallowed Be Thy Name, holdt de høyt tempo og spøkte med fansen underveis.

De er fulle av liv, og spiller med like mye energi som for tjue år siden.

Høydepunkter: Aces High
Number of The Beast
The Clairvoyant
Rime of the Ancient Mariner
Wasted Years
Fear of The Dark
Hallowed Be Thy Name

Og det var også masse sceneshow. Forskjellig tablåer, en stor mummifisert Eddie, og en robot Eddie som slåss med karene.

Takk Maiden, for en utrolig konsert.
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Utrolig! Fantastisk konsert.

For å være litt kort, så likte jeg ikke Lauren Harris, og Avenged Sevenfold var gode. Favoritten var Beast and the Harlot.

Iron Maiden selv var utrolig. Stor energi, flotte sanger og gode kulisser.

Favorittene mine var Fear of the Dark, Hallowed Be Thy Name, The Trooper, Number of the Best og Wasted Years. Disse var jo mest med på. Jeg sang med som en gal.

Utrolig.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Synes det er så kult når alle de folka kommer opp på scenen i Heaven Can Wait, og alle sammen synger med!

*Frysninger*
Heihei
  • 0
Avenged var en positiv overraskelse, mens Lauren var heller helt ok, liksom.

Jada, var en herlig konsert det
Favorittene var vel Run to the Hills og Fear of the Dark, de var også de to jeg var med med på. Satt på skuldrene til en av kompisene mine og sang med
  • 0
En av de beste konsertene noensinne! Hvis man ser bort ifra Lauren Harris da, kjedelig 80-talls poprockshit og Lauren spillte jo bare på sex, alle sangene handlet om det også.

Avenged Sevenfold imponerte meg veldlig, de var jævlig gode live egentlig. Får se å kjøpe et album

Maiden var helt utrolige!! Sto sånn circa tre meter fra gjerdet mot scenen. Det var stort Allsang og hopping på alle sangene. Utrolig energi og dritkule effekter. Likte spesiellt effektene på Rime Of The Ancient Mariner, og cyborg-eddie ofc Må vel være den beste konserten jeg har sett, men jeg var helt herpa etterpå; kom klokken 14.00 liksom, sto i varmen i 10 timer, det er ikke bare, bare.
Blå...
  • 0
Avenged Sevenfold sugde hardt og brutalt. Skikkelig drittband. Punktum. Anyways.

Iron Maiden var helt i hundre. Synes de var best da de spilte Run to The Hills, fikk publikum skikkelig med seg da. På Fear of The Dark var jeg ganske sliten, så jeg fulgte ikke så godt med som jeg gjorde tidligere i konserten.
All in all is all we are
  • 0
Lauren Harris: Norway, are you fucking ready!!!??? (mørk kvinne stemme)
Let's go, nanananananaan! Så for meg hanna montana
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Siterer Fallenwarrior:
Avenged Sevenfold sugde hardt og brutalt. Skikkelig drittband. Punktum.


Enig i det. Jeg ble litt utaalmodig etterhvert, men naar Maiden entret scenen var det himmelen! Jeg elsket pyroeffektene i Aces High, The Number of the Beast og Powerslave. Litt av konsert, ja.

Publikum var heeelt villt, med god hjelp fra meg! Jeg hoppet og skrek til halsen min ble inntorket. Fy faen, saa fett det var.
  • 0
Aiaiai, dette var gøy! =D
sto ikke langt fra, og allsang på hver sang jo
Ufattelig at så gamle menn er så spretne og spreke! heldigvis for oss

Avenged var egentlig ganske kule, iallefall av og til

Stemmebånd og ryggen var sliten etter dette, kan man si =D
Why care when you have the option not to?
  • 0
Perfekt konsert Men hun Lauren dama eide ikke stemme oO
Sevenfold var mye bedre live enn studio, men men... Nå er det bare å vente på nytt album
Fabelaktig!
  • 0
To ord..FY FAEN!! Det er den beste konserten jeg har vært på noensinne! Kan ikke klage på noe..ikke på oppvarmingsbanda eller Maiden!! Var sterke følelser på gang når de spilte sangene sine! Har nesten ikke gått opp for meg ennå
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Ganske Awesome konsert
endte opp inntil et gjerde litt lengre bak på plassen mellom to skikkerlige heavymetal fans så der ble det liv!
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
Ingen som har sett Chemical Wedding?
Fabelaktig!
  • 0
Siterer Bobonor:
Ingen som har sett Chemical Wedding?


Filmen av Dickinson? Har desverre ikke sett den.
  • 0
For de som skal se den, les litt om Aleister Crowley før dere ser den.
Advarer om sterke scener... kremt
Fabelaktig!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Bobonor:
For de som skal se den, les litt om Aleister Crowley før dere ser den.
Advarer om sterke scener... kremt


Hadde faktisk foredrag om Aleister Crowley på skolen, i fjor.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg har mine tvil om det dessverre. Men det hadde vært tøft å se.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har begynt å høre på Iron Maiden nå nylig, og må si jeg er imponert. Et veldig bra band, og de spiller skikkelig god metal. Jeg er nå på utkikk etter en CD av dem. Så "Killers" i butikken, men leste på allmusic.com at det er med en tidligere vokalist. Har bare hørt sanger med den vokalisten som er med på "The Number of the Beast" jeg. Noen erfaringer om hvilken vokalist som er best?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Bruce Dickinson er uten tvil best. Men har du Spotify suppe? Der er det mye Maiden.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Bruce Dickinson er uten tvil best. Men har du Spotify suppe? Der er det mye Maiden.


Spotify? Aner ikke hva det er for noe. Bruce Dickinson er på albumet "The Number of the Beast" er han ikke det? Han forrige hadde et italienskklingende navn tror jeg. "Run to the Hills" og "Fear of the Dark" er rå sanger!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Bruce er på alle albumene untatt Iron Maiden, Killers, X-Factor og Virtual XI
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!