Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Kvitt Eller Dobbelt!


har lyst til å melde meg på med tema Metallica! men litt redd for at det butter litt på årstall og sånn
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Nå har de kutta ut aldergrense så jeg er ikke for gammel. Har lagt inn søknad om å delta i tv-serien Seinfeld. De godtok Simpsons, så hvorfor ikke?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Jeg har også søket om Seinfeld, heljar!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg har også søket om Seinfeld, heljar!


Vi får sloss litt da.

Det er vel sikkert en såpass populær serie at de har vel en liten bunke med Seinfeld-søknader.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Ja, sikkert. Hva kan du best om Seinfeld, heljar? Er det personer, lokaler, handlinger på det forskjellige episodene osv.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Føler jeg kan en ganske betydelig del om Dimmu..KJenner igjen enkelte sanger iløpet av få sekunder osv..Vet en del om medlemer og sånn også..
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
man får seinest beskjed 14. eller 15. april
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Siterer Predator:
Ja, sikkert. Hva kan du best om Seinfeld, heljar? Er det personer, lokaler, handlinger på det forskjellige episodene osv.


Det jeg kan aller best er handling på episodene. Har sett hver episode så mye på tv og DVD at jeg kan de nesten på rams. Men har jo også komplett samling på DVD så jeg har plukket opp litt småtrivia her og der også. Men jeg er vel rimelig stø på bakgrunnen til de ulike personen. Hva slags jobber George har hatt, kjærester, venner etc. Årstall og lokaler vil jeg slite litt med. Men årstall har det heldigvis vært lite av i Seinfeld. Hvis jeg må svare på mer teknsike ting, som manusforfattere, regissører og slike ting vil jeg slite litt. Men har rimelig grei oversikt over gjesteroller og slike ting.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Det samme kan jeg!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
tja, vurderer å melde meg på innenfor Amerikanske seriemordere eller atomkreftverk og kjernefysiske labratorier gjennom tidene...

Neida, jeg er faktisk ikke så veldig god i noe.. Bare ubrukelig ting som de aldri ville godta.
Blue letters goes here
  • 0
Er det noen som har kommet med?
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Har ikke så mye kunnskap om et spess. tema, men hvis jeg skulle meldt meg på innenfor net tema ville det vært Tour de France
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Siterer AleksanderN:
Har ikke så mye kunnskap om et spess. tema, men hvis jeg skulle meldt meg på innenfor net tema ville det vært Tour de France
hadde nok vært ett tema som hadde funka, men det går dessverre ikke ann å melde seg på lenger
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Siterer tcheh:
hadde nok vært ett tema som hadde funka, men det går ikke dessverre ann å melde seg ppå lenger

Å det er?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Er det noen som har blitt oppringt nå?
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Ikke ennå, men jeg tror det ikke er lenge til!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Et lite tips. Når/om dere blir ringt opp så stikk fra familie og venner under samtalen.
Det er satans ubehagelig å sitte å svare på spørsmål på tlf uten at de har en eneste anelse på hva som skjer. Tro meg, jeg vet..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
hmm, burde vært sånn at man kunne melde seg på i fysiske ting også. som feks: hopp opp og ned ti ganger mens du plystrer i surrender med saybia, og skriver alfabetet på en datamaskin i blinde! da hadde det blitt skikkelig underholdning, ikke sånn døvt som det er nå. men uansett tcheh, jeg skal se på når du kommer med
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
Noen som har hørt noe fra NRK enda? Innen i dag skal man jo fått vite om man skal være med. Har ikke hørt et ord og det er en stund siden jeg meldte meg på.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Siterer heljar:
Noen som har hørt noe fra NRK enda? Innen i dag skal man jo fått vite om man skal være med. Har ikke hørt et ord og det er en stund siden jeg meldte meg på.

Jeg har ikke hørt noe heller.
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Siterer JorgenB:
hmm, burde vært sånn at man kunne melde seg på i fysiske ting også. som feks: hopp opp og ned ti ganger mens du plystrer i surrender med saybia, og skriver alfabetet på en datamaskin i blinde! da hadde det blitt skikkelig underholdning, ikke sånn døvt som det er nå. men uansett tcheh, jeg skal se på når du kommer med


Japanees gameshow style?
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Det står ihvertfall på nettsidene deres at innen 14. april skal de påmeldte få beskjed hvis de blir tatt ut til kvalifiseringsrunde.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Siterer Thincker:
Citerer JorgenB:
hmm, burde vært sånn at man kunne melde seg på i fysiske ting også. som feks: hopp opp og ned ti ganger mens du plystrer i surrender med saybia, og skriver alfabetet på en datamaskin i blinde! da hadde det blitt skikkelig underholdning, ikke sånn døvt som det er nå. men uansett tcheh, jeg skal se på når du kommer med


Japanees gameshow style?


hehe, yup.
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
fikk vite at jeg ikke kom med på e-post better luck next time da
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Fikk mail i dag jeg også. Seinfeld var vel ikke bra nok tema.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!