Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Trenger hjelp - Windows 8


Heisann!
I går fikk jeg en ny laptop i form av Asus Vivobook s400 med OS Windows 8. Dette var første gang jeg prøvde dette opperativsystemet og ser det er en del nye ting å bli vandt til.

Jeg hadde ett problem tho. Når jeg skulle laste ned app for skype og Netflix stoppet nedlastingen opp. De stod på "laster ned" uten at det skjedde noen form for nedlasting eller instalasjon. Det samme skjedde også når jeg skulle oppdatere allerede eksisterende apper på datamaskinen.

Etter litt søk på nettet fant jeg svært lite til nytte for mitt problem, så jeg håpte jeg kunne kanskje få hjelp av noen her på forumet.
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Stoppet det opp på noen spesiell prosentandel?

Og har du prøvd: turning it off and on again?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Den står på 0%, det står kun "Laster Ned" så skjer det ikke noe mer. Og ja har prøvd å slå av/på. Tror det kan være noe med brannmuren min. Instalerte McAfee, men er ikke sikker på hva eller hvordan jeg skal fikse det :/
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Hmm. Jeg har ikke Windows 8, men det er ikke usannsynlig at det er McAfee som blokkerer. Prøv å skru av brannmuren eller endre innstillingene. Forøvrig har jeg ikke så gode erfaringer med McAfee.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det ligger en ganske bra antivirus i Win8 fra før av.
Prøv og avinnstalere McAfee slå på defender så tipper jeg problemmet ditt vil være løst
  • 0
Siterer civicshelf:
Det ligger en ganske bra antivirus i Win8 fra før av.
Prøv og avinnstalere McAfee slå på defender så tipper jeg problemmet ditt vil være løst


Takker, gjorde det og fungerer nå Oppdaterte i tillegg så var en av de xD
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!