Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Bråk fra Kabinettvifte


Jeg har et problem med en vifte som er bakerst i kabinettet mitt. Den bråker noe sinnsykt mye, så jeg lurer på om den må byttes ut eller hva må jeg gjøre?
Er ikke noe morsomt når jeg prøver å nyte et spill eller musikk på Spotify/youtube og høre viftestøy i bakgrunnen -.-
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Har du åpnet opp og støvsugd pc-en for støv? Er det mulig å smøre den?

Ellers har jeg ingen andre forslag.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Er ikke sikker på om det er støv i den, men kan sjekke i kveld
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Å fjerne støv hjelper i alle fall mot varmen, og da jobber vifta mindre.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Alltid sjekk støv.
  • 0
Hva burde jeg bruke for å fjerne støv fra komponenter og vifter?
  • 0
Boks med trykkluft fungerer veldig bra, er ikke anbefalt å bruke støvsuger siden det kan skape statisk utladning eller noe sånt som kan skade komponentene.

Angående vifta så kan det være pga at støv har bygget seg opp og skaper varmeutvikling, and thus vil vifta blåse kraftigere for å få ut mer varm luft.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Glemte helt av å sjekke etter støv i går siden jeg fikk internett
Får prøve å huske på det i dag
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Fant ut at det ikke var kabinett vifta, men PSU-en min. Den bråker noe sinnsykt mye, så tror nok den kanskje må byttes snart.
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Hvor gammel er den?

Hvis pc-en din skrur seg av uten videre, betyr det at den blir for varm og/eller at strømforsyningen har tapt seg over tid.

Jeg er ingen ekspert på PSU-er, og vet ikke hva som forårsaker støyet fra den.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Den er ikke gammel, kjøpte den i oktober i fjor.
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Da er det merkelig om den er så skrøpelig allerede.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nylonlager i den del psu vifter for tiden, den dummeste lærlingen kunne ha fortalt de at det ikke kom til og holde
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Fikk vite fra Solør EDB i stad at jeg har garanti på PSU-en så alt jeg trenger å gjøre er å finne igjen kvitteringa, som ligger et eller annet sted i leiligheten og stikke ned dit med Pc-en og få fiksa det gratis
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!