Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Nvidia 3D vision,verdt det?


Hei.

Gikk til innkjøp av en Benq XL2420T for noen dager siden,meget fornøyd med skjermen forresten

Kjøpte den ikke primært for å spille i 3D men kunne tenkt meg prøve det,står ikke på pengene men mer om dette er noe man synes er spennende med en gang og for så bli lei å stue det bort.

Er dette noe som man burde prøve og hvilken spill egner seg best for 3D?
  • 0
Jeg gikk til innkjøp av en Asus VG278H, der det fulgte med 3D vision i pakken.

Spiller en del i 3D faktisk, er veldig fornøyd med brillene, de sitter godt på hodet, og har batteritid som en god gammal Nokia 3210.
Jeg har egentlig aldri mistet interessen for å spille i 3D, snakker kun av egen erfaring nå, men jeg synes det er gøy, kanskje ubehagelig de 2 første timene man prøver, men nå legger jeg ikke merke til det lenger.
Av spill så har jeg ikke prøvd så altfor mye, fordi jeg primært sett ikke spiller så mye forskjellig, men har blitt prøvd i blant annet: Battlefield 3, Dirt 3, MW3, LoL, Guild Wars 2, WoW, og litt annet. Og det varierer mye i hva slags kvalitet du får.

Må si Battlefield 3 og Dirt 3 er de som har utpekt seg mest kvalitetsmessig. Med tanke på grafikken spillene har fra før, jeg har aldri spilt battlefield 3 uten 3D etter jeg prøvde det første gang!
"They'll not expect a gank the Eight Time! FAKK!" General OddOne
  • 0
Hei.
Jeg spiller vel i grunn litt av hvert nå fra BF3 til Diablo 3 og litt Skyrim innimellom men er vel FPS det spilles mest av.

Etter det du skriver og det jeg har lest på nett så virket det som det tilfører noe nytt til både eldre og nye spill,ser det er noen litt eldre spill som jeg har hatt lyst til å spille igjen og som jeg ser virker bra med 3D vision, da har man en grunn til¨å dra frem og spille de igjen.

Ligger på rundt 80+ fps i alle spill jeg spiller med full HD og på høyeste instillinger,vill dette holde til å få en tilfredstillende fps ved bruk av 3D?
Har fått med meg at å spille i 3D trekker en del ned på fps.
  • 0
Ja, er faktisk mye eldre spill som får en interessant vri og ett nytt spekter når du prøver å spille det i 3D. Er mye gammelt som faktisk funker bedre enn mye nytt, prøvde blant annet å spille League of Legends i 3D, dette har jo ikke støtte på det så det ble ett stort clusterfukc når det ble mye action :p

Ligger rundt det samme som jeg gjør da, og jeg har enda ikke slitt i spill som BF3 iallefall, og det krever jo en del i seg selv. På Dirt 3 er det heller ikke så man merker at dette går noe særlig utover ytelsen. Så jeg vil tro det skal holde til å kjøre en grei fps ja. Kan jo nevne oppsettet mitt da: i7 2,6k, 16gb minne, og ett gtx580, og det klarer som sagt jobben meget bra.
"They'll not expect a gank the Eight Time! FAKK!" General OddOne
  • 0
Ja,har også en i7 2600k, 8gb ram og 2 GTX570 i SLI.
Har ikke overklokket GPUene så alt for mye så har litt å gå på der

Har nå ihvertfall bestilt et 3D vision kit, blir nok bra.

Takker for hjelpen
  • 0
Det burde fungere helt fint det der, på nye som gamle spill!

Gratulerer! Håper du blir like fornøyd som jeg er!

Hehe, ingen fare, godt å kunne dele litt erfaringer iblant ;)
"They'll not expect a gank the Eight Time! FAKK!" General OddOne
  • 0
Hentet bestillingen på pick up point til Komplett for noen timer siden.

BF3 er moro i 3D,ytelsen gikk heller ikke så mye ned som jeg ventet.
Crysis 2 virket jo som en drøm i 3D..trodde jeg skulle få en større drop i FPS men sank aldri under 60 FPS begge de to spillene med full HD og alt på ultra

Brakte en helt ny dimensjon til disse spillene,blir nok moro fremover ;)
  • 0
Jeg tenkte meg du ikke kom til å slite nevneverdig!

Bra du likte det da! Ja, skal love deg det er gøy, prøvde Guild Wars 2 i går, det var helt insane fett å spille i 3D! Damn!
"They'll not expect a gank the Eight Time! FAKK!" General OddOne
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!