Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Hva skal jeg velge?


Hei jeg skal snart kjøpe meg en ny spillkonsoll.
Enten Xbox 360 eller playstation 3. Jeg vil gjerne ha den det er enklest å spille action spill på og den med mest behagelige kontrollen.
Hilsen en som er glad i spill. Link til den samme sammenhengen her:
http://www.gamereactor.no/forum/?forum=14&thread=40311&pag
e=1#1071131
  • 0
Velg det vennene dine har, det er som oftest det lureste.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ovkei men hvem har best kontroll og jeg mente action som
Call of duty, battlefield lissom litt mer skytespill.
Hilsen en som er glad i actionspill
  • 0
Hva som har best kontroll (håndkontroller du mener her) er bare en vanesak. Ellers burde du sjekke ut hvilken maskin som har flest interessante spill for deg, og som Cookiemonster sier,hvilken maskin vennene dine har. Ellers kan du jo også lese bloggen min der jeg viser misnøye rundt dagens Xbox: http://www.gamereactor.no/blog/fantomena/38701/
  • 0
Velg den konsollen du syns har mest interessante eksklusiver.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • ES
  • ES
Jeg stod overfor samme konsolldilemmaet i fjor. Jeg valgte PS3. Det var et vanskelig valg fordi konsollene er like bra, men på hver sin måte. Uansett hva jeg hadde valgt hadde jeg ikke blitt skuffa, men grunnen til at jeg endte opp med PS3 var blueray-spilleren og stor lagringplass sammenliknet med konkurrenten til samme pris. Men nok om meg, og over til deg:

Jeg, som PS3 eier, og med årevis av PS2-spilling, må si at Xbox-kontrollen er den beste til actionspill, og da spesielt FPS. Trigger-følelsen kontrollen gir er mye bedre enn PS3 kontrollen, og med mindre du har baby-hender sitter Xbox-kontrollen bedre i hendene dine, de er rett og slett mer korrekt ergometrisk utofrmet en PS3's mer slanke håndkontrollere. Så i din posisjon ville jeg ha valgt en Xbox.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Ok takk men fortsett å sende inn. Har ikke bestemt meg
  • 0
Har du planer om å kjøpe de gamle versjon(som er på bildet), eller går du for denne nye utgaven?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Burde egentlig være ganske lett. Sjekk ut hvilke eksklusiver du har mest lyst på, og der har du svaret ditt Men hvis du bare planlegger å spille mutliplatformspill som Cod og Battlefield velger du den konsollen som vennene dine har.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!