Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Problemer med windows 7 produkt kode


Hei folkens

Jeg kjøpte Windows 7 til min pc for to år siden, men nå har jeg kjøpt en et år gammel pc av en kompis, og skulle bruke den produkt koden som jeg fikk med windows 7 for to år siden, men når jeg skriver den inn står det at den ikke er gyldig, men jeg skal vel kunne bruke den på flere pc'er. Er det noe dere kan gjøre for å hjelpe meg med dette problemet?

takk for all hjelp
Go ahead, make my day
  • 0
Var dette en OEM produktnøkkel? Isåfall registreres den til komponentene i dataen din. Hver komponent er gitt en hvis verdi. For hver komponent du forandrer så blir det registrert. Når en gitt sum er forandret så er dataen ikke lenger definert som "samme" data. Ett OEM lisens vil med andre ord ikke fungere på en helt annen datamaskin.
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Siterer Perien:
Var dette en OEM produktnøkkel? Isåfall registreres den til komponentene i dataen din. Hver komponent er gitt en hvis verdi. For hver komponent du forandrer så blir det registrert. Når en gitt sum er forandret så er dataen ikke lenger definert som "samme" data. Ett OEM lisens vil med andre ord ikke fungere på en helt annen datamaskin.


Stemmer nok med det som blir forklar her. Isåfall så bare ring microsoft og si at maskinen har vært på service og måtte bytte hovedkort, slik at de kan frigjøre nøkkelen.
Hvorfor leser du dette?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!