Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Salg av Shuttle XPC Gaming-pc!


Hei alle sammen!

Jeg er ny her på forumet, men har fulgt med på gamereactor i flere år nå. Det har seg slik at jeg har en Shuttle XPC (de små stasjonære PCene som ligner litt på en GameCube - for de som husker den) med noen skikkelig friske specs:

i7-960 Quad-Core, 3.2GHz
CORSAIR, 8GB DDR3 1333MHz
GeForce GTX 570 732MHz, 1280MB GDDR5 3800MHz
2 TB 7200 RPM HD

Herligheten koster litt over 13.000 om den kjøpes i Norge, jeg kjøpte PC-en i USA over sommeren og på grunn av den noe svake dollaren var den noe billigere - dessverre har det seg slik at jeg studerer medisin i Polen og har bare latt PC-en stå hjemme i Bergen fordi jeg ikke hadde tid til å spille.

Nå kniper det på økonomien og jeg ønsker å selge maskinen - som kun er slått på en håndfull ganger, med andre ord, god som ny.

Maskinen er kompakt - perfekt til LAN - og minst like kraftig som mange "full towers", tar gjerne imot bud!

Vennlig hilsen, Lars Haugom
  • 0
Hvilken pris snakker vi om her?
  • 0
Noe rundt 9k er helt greit for meg - interessert?
  • 0
Nei, tror ikke det gitt.. Eller jo, selvsagt er jeg interessert, men har ikke råd, og tror ikke det er helt min prioritering for tiden.. ;)
  • 0
Correct me if im wrong, men er 99,99% sikker på at salgsannonser osv. ikke er lov her på forumet. Du kan jo alltids prøve deg på finn eller qxl..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er ikke lo å lage salgstråder men kan igjen bare si at det var en dyr pris for en sånn pc.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0