Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Salg av Shuttle XPC Gaming-pc!


Hei alle sammen!

Jeg er ny her på forumet, men har fulgt med på gamereactor i flere år nå. Det har seg slik at jeg har en Shuttle XPC (de små stasjonære PCene som ligner litt på en GameCube - for de som husker den) med noen skikkelig friske specs:

i7-960 Quad-Core, 3.2GHz
CORSAIR, 8GB DDR3 1333MHz
GeForce GTX 570 732MHz, 1280MB GDDR5 3800MHz
2 TB 7200 RPM HD

Herligheten koster litt over 13.000 om den kjøpes i Norge, jeg kjøpte PC-en i USA over sommeren og på grunn av den noe svake dollaren var den noe billigere - dessverre har det seg slik at jeg studerer medisin i Polen og har bare latt PC-en stå hjemme i Bergen fordi jeg ikke hadde tid til å spille.

Nå kniper det på økonomien og jeg ønsker å selge maskinen - som kun er slått på en håndfull ganger, med andre ord, god som ny.

Maskinen er kompakt - perfekt til LAN - og minst like kraftig som mange "full towers", tar gjerne imot bud!

Vennlig hilsen, Lars Haugom
  • 0
Hvilken pris snakker vi om her?
  • 0
Noe rundt 9k er helt greit for meg - interessert?
  • 0
Nei, tror ikke det gitt.. Eller jo, selvsagt er jeg interessert, men har ikke råd, og tror ikke det er helt min prioritering for tiden.. ;)
  • 0
Correct me if im wrong, men er 99,99% sikker på at salgsannonser osv. ikke er lov her på forumet. Du kan jo alltids prøve deg på finn eller qxl..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er ikke lo å lage salgstråder men kan igjen bare si at det var en dyr pris for en sånn pc.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Vil vell si at det er en ganske god deal, har vell lagt omtrent 13.000 i min maskin selv (med random stæsj som jeg har satt inn senere), og den har noe av de samme spesifikasjonene som denne. Det er riktignok et full tower, men 9.000 for en så liten og kraftig boks er jo råbra, spesielt for de som ofte drar på LAN parties.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Ja, men ser du riktig kan du få det litt billigere eller bedre for dne prisen .
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!