LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Hardware og Mobiltelefoner

      Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

      Programmering


      Jeg har tenkt å lage et program som skal være en god oversikt over hva jeg skal gjøre og sånt på pc. Hvilket program bør jeg laste ned og hvordan kan jeg laste det ned?
      Naughty dog
      • 0
      Kommer helt an på hvilket språk du vil programmere i.
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Jeg har bare erfaring fra LBP2 og litt HTML, men ellers kan jeg ingenting. Kan du definere språk?
      Naughty dog
      • 0
      Om du skal lage programmet i Java, JavaScript, ActionScript, Python etc.
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Jeg vet ikke hva jeg ønsker av disse språkene, kan du anbefale noen for meg?
      Naughty dog
      • 0
      Siterer yong boy:
      Jeg har bare erfaring fra LBP2 og litt HTML, men ellers kan jeg ingenting. Kan du definere språk?


      HTML er ikke et programmeringsspråk (det er et markup-språk), og LBP2 er heller ikke akkurat veldig relevant. Så dersom du ikke har programmert før, kan jeg anbefale Python. Ganske enkel syntax, og relativt greit å komme i gang med. Her kan du laste det ned, også anbefaler jeg disse tutorialene. Lykke til!
      www.steinskog.me
      • 0
      Schass:
      Tusen takk
      Naughty dog
      • 0
      De fleste programspråk er lette når du først forstår dem, java er veldig greit å kunne. Pluss C++ programmene.
      * Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!