Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Problem ved oppsett av to skjermer


Når jeg kobler til skjerm nummer to så blir den værendes svart og jeg kan dra muse pekkeren dit, men ingen vinduer eller gjøre noe der. Dette har fungert før med de samme monitorene og den samme data-en. Avhengig av hvilken jeg kobler til først så blir en av de svarte. En blir også svart om jeg booter med begge skjermene tilkoblet.

Jeg har satt på extend desktop i skjerminstillinger og alt ser ut til å være som det skal der. Jeg bruker Windows 7 Ultimate 64-bit og nVidia GTX 590. Skjermene jeg bruker er en 24" Acer LCD og en 40" Samsung LED begge kjørendes i 1080p.

Er det noen her som har noen forslag? Technology boardet på 4chan var lite hjelpsomme i kveld...

Lagt til 2011-11-02 21:07:
Nå har jeg prøvd å ta bort instillingen om å Extend Display, og deretter sette den på på nytt. Det som skjer da er at, display nummer to får bilde i to sekunder før det begyner å blinke svart og disconect/conect lyden kommer mange ganger før den bare blir svart igjen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!