Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

PS3- kontroll på PC?


Hey! For ikke så lenge siden gikk jeg til anskaffelse av en skikkelig monstermaskin, og for første gang i mitt liv kan jeg spille 3d- spill på PC uten lag!
Har aldri tidligere hatt eller prøvd en bra PC, og blir konstant overrasket over hvor lett den faktisk kjører spill, hver gang jeg starter de opp. Det er dog en ting jeg virkelig ikke tåler. Mus og tastatur. Jeg spiller noe FPS på PC'n, og selv om det sies at mus og tastatur gir bedre kontroll, er jeg ikke enig. Har en Razor ettelleranna gaming- mus, men allikevel klarer jeg så vidt å sikte rett, og får dødsvondt i hånda etter bare noen minutter. Det å styre f.eks. bilspill med wasd er jo bare idiotisk. Slik skal jo ikke en bil kjøres.

Har spilt CoD på PS3 i uminnelige tider, og er en sann mester av kontrollene der. Spiller på 10 sensitivity uten problem, sniper som oftest, og har blitt veldig god med kontrollene som følge av dette. Er det på noen måte mulig å koble PS3- kontrollen på PC'n som en universiell kontroller? Jeg vet noen spill har innebygd støtte, men jeg aner ikke om f.eks. Cod- spilla har det. Hadde virkelig digga å slippe den grusomme pc-kontrollen. Noen som veit?
Knurr...
  • 0
Det går an å koble PS3 Kontroller til PC ved å bruke den USB lade ledningen som fulgte med konsollen

Søk opp MotioninJoy DS3 64bit, men husk at hvis du kjører Windows 7 så må du restarte pc`n før du legger inn Motioninjoy DS3, og deaktivere driver signatur kontrollen, dette gjør du ved å klappe inn F8 knappen under bootup og velge å starte opp pc`n uten driver signatur funksjonen. SÅ kan du legge inn Motioninjoy DS3 64 bit, dermed koble inn PS3 kontrolleren.

Hvis du ikke skjønner nøyaktig hva jeg mener med noen av stegene jeg nevner her så tar du bare og googler de
  • 0
Eller så tar du bare å bestille en kontroller som er meningen å ha på PC
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346508

eller hvis du vil ha kvalitet, kan du gå for ;
http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/X360CONTR
OBL/x360-kontroll-m-kabel
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Ja hvorfor bruke ps3 kontrolleren han allerede har når han kan kjøpe "proffe" pc kontrollere...

Makes sense? nei
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Slutt å syt og bli vant til det.
Bruk bare ps3 kontrollen til bilspill, du kommer til å bli pwna hardt vist du bruker kontroll i eit FPS spill som CS -.-
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!