Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Keyboard problemer


når jeg aktiverer "numlock" blir tastene på keyboardet helt rare.

f.eks. bruker jeg backspace taster den tallet '4'. bruker jeg pil ned sletter den og går ned. tasten ' fungerer som 'home' tasten

uten numlock på sletter backspace samtidig som den fungerer som pil venstre.

hjelp?

pc: ACER Aspire 5737Z
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
Du har antakelig på ett eller annet vis rotet med innstillingene til tastaturet. Jeg har opplevd lignende krøll tidligere, men fikk rettet det opp ved mye prøv og feil med kombinasjoner med Controll-tasten.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
fikk laptop tilbake fra reperasjon og har ikke rotet med instillingene til tastaturet siden jeg fikk den tilbake (den 22.06.10) i så fall er det teknikkerne som har gjort det...
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
Hadde samme type problem for en stund siden, prøv å restarte eller som strategist sa; CTRL shift kombinasjoner, når jeg ikk det til var ihvertfall shift med i bildet.
Good luck, (skrev på ipod)
Fem-stjerners medlem
  • 0
hvilke kombinasjoner? tilfeldige?
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
bump
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
hjelp?
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
fremdeles ikke løst
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!