Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Ultimate Mac-tråden


Skjønner. 15 000kr er mye penger. Det jeg ikke liker med apple er at grunnmodellen er så dyr. Nå tenker jeg på den vanlige macbooken. 8500kr? Det er ganske mye og 1500kr for å oppgradere til den billigste pro-en blir da liksom en selvfølge.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ja, sant det.

15" har også en litt kraftigere grafikkprossesor
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Den kan også få Hi res.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hi res?
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Høyere oppløsning. Nesten HD.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Oja


Det er en ting jeg er litt irritert over når det gjelder Apple. De har ikke fått inn HD på MacBook Pro'ene! DET er idiotisk...
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Det er jo det de inntroduserer nå med Hi res på 15" pro-ene.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ja, men det er NESTEN HD.

De burde allerede hatt full HD skjermer.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
For det første så er det ikke nødvendig med full HD på laptopskjermer foreløpig og for det andre så vil laptopen fort bli en god del dyrere. Men ja, man burde kanskje hatt valget. Men hvem vet? Apple er jo sære og liker å kjøre sitt eget løp.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ja, sant det. Jaja, MacBookene er jo supre uansett
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Det vet jeg ingen ting om, jeg eier ingen. :p
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Prøv en på Eplehuset
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Broren min har en og jeg har prøvd den en god del. Det var egentlig en spøk, for jeg skrev for noen poster siden at jeg brukte min brors mac.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg har en MacBook, en grunnmodel som dere sier Bare litt dårligere. Har 60GB HDD blant annet. Holder ikke mål i det hele tatt. Skjønner ikke hvor IKT greide å skaffe denne greia. Men, jeg er fornøyd med den så langt, greier liksom ikke å jobbe på en PC lenger
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det er helt riktig Kronoz, å gå fra PC til Mac er lett, men fra Mac til PC er vanskelig Har merket det selv, PCen min er liksom blitt annerledes nå enn før jeg fikk Mac, uten at jeg har gjordt noe.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Broren min kom inn på Bjørnholt så nå får han enda en Macbook!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Digg da!

Lagt til 2010-07-07 16:07:
Hadde vært digg med en iMac 27" og en MacBook Pro!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Brukte en iMac 27" på skolen. Fy faan det var digg. Så HD trailere på den, og du trenger egentlig ikke HD på en slik skjer. Merker i praksis ikke forskjellen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg var nettopp inne på en Apple butikk og spurte etter en Mini-Display Port til HDMI, og kjøpte en.
Også spurte jeg da om jeg får HD oppløsning på skjermen jeg kobler til. Hva sa han? Jo, han sa at tilogmed skjermene på MacBookene hadde en oppløsning som var høyere enn HD... ?!?!?!?!?!?!?
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
x) Spørs hva slags HD han snakket om da
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Vel jenter, er det flere av dere 94-modeller som skal ta bruk av tilbudet vi har fått når det gjelder skole-PC? Selv har jeg planer om å kjøpe en Macbook Pro 13" til den nette pris av 5800 kroner. Da med 2,4 Ghz prosessoren. Synes tilbudet er for bra til å overse!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Jenter???

Oia, pga at vi bruker/vil ha Mac? Ellers missforstår jeg og bare tenker at alle PC personer er mot Mac... Sorry.


Jaja, jeg får vente til neste år, siden jeg er 95 modell. Håper de har et godt tilbud på Mac der og Og, ja. Det er et tilbud som er ALTFOR BRA til å overse!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Siterer The xbox 360 guy:
Jenter???

Oia, pga at vi bruker/vil ha Mac? Ellers missforstår jeg og bare tenker at alle PC personer er mot Mac... Sorry.


Lang historie. For å korte det litt ned er det på en måte for å gjøre motstand mot det franske språk hvor man bruker hannkjønn om det er tilsnakk til flere individ av begge kjønn samtidig. Sikkert noen jenter her også, derfor bruker jeg jenter. Nok om det
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Hvor, hvor???

Lagt til 2010-07-15 20:10:
GI MEG DETTE TILBUDET!
  • 0
Siterer -sebastian-:
Citerer The xbox 360 guy:
Jenter???

Oia, pga at vi bruker/vil ha Mac? Ellers missforstår jeg og bare tenker at alle PC personer er mot Mac... Sorry.


Lang historie. For å korte det litt ned er det på en måte for å gjøre motstand mot det franske språk hvor man bruker hannkjønn om det er tilsnakk til flere individ av begge kjønn samtidig. Sikkert noen jenter her også, derfor bruker jeg jenter. Nok om det


Ok, ok Da var det jeg som missforstod grundig. Har en slik fornemmelse (riktig ord?) om at alle PC brukere ikke liker Mac... Men skal nok åpne meg litt nå
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!