Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Bad company 2 hakker noen ganger!Hvorfor


For det første så kan jeg ingen ting om pc. Det er en ting jeg vet og det erat den ikke kommer til å overleve lenge hvis jeg ikke får spillet til å funke.

Problemet er at på introen så lagger det helt sinnsykt. Lyden og bilde hakker masse. Når det skjer klarere jeg ikke å spille spillet. En kompis oppdaterte driverne til skjermkortet og så fungerte det. Jeg skrudde av pcen og startet dagen etterpå. Da fungerte det ikke. Jeg oppdaterte vista og "alt" som går ann. Oppdaterte driveren en gang til og det fungere ikke fordet. Hva er det jeg/ han har oversett?

Har en relativt ny Dell xps m1730 hvis det hjelper. Treenger dere noe mer for å hjelpe meg eller kna jeg brenne spillet og pcen.....
Prossesor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T8300 @2,GHz
RAM: 2 GB
System type 32 biters opprativsystem.
5,1 på windows opplevelsesindeks
  • 0
Jeg har hørt noe om at Bad Company 2 har noen bugs(feil) på pc.
Dette skal fikses med en patch som EA og DICE jobber med.
Du kan jo sjekke om du greier å spille noen andre spill på pc-en din.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
godt poeng!! Sjekket nå, modern warefare 2 funker helt fett.
  • 0
Hva slags skjermkort har du? Kan være det som er problemet, og siden det er en ferdiginstallert pc fra Dell, så er det nok bare oppdatering av drivere som til for og fikse problemet
  • 0
Takk for alt hjelp!

Skjermkort/grafikkort er GeForce 8700M GT. Det står 2 stykke etter hverandre og jeg mener at jeg skal ha 2.

Jeg har hatt på "ikke bruk SLI" siden jeg fikk den.

Setter jeg den på "aktiver SLI(anbefales)"så begynner skjermen å flakke.
Betyr aktiver SLI at begge kortene brukes? Trenger jeg da en annen driver elle er det samme?

Hvis det jeg har skrevet over gir noe mening så ikke bli imponert, jeg kan ikke en ting. Hvis alt jeg har skrevet over er feil så er det fordi jeg ikke kan en ting(om data) og det er ikke lenge til pcen ligger på finn.no.

EDIT: Jeg har oppdatert driver til skjermkortet 2 ganger den ene gagn ble det bedre og den andre gangen var det like dritt.
  • 0
ja aktiver SLI betyr at begge kortene brukes sammen, men har aldri hatt et slikt oppsett, så jeg har desverre ikke peiling på hvorfor skjermen begynner å flakke. Og nei du skal ikke trenge noen andre drivere, nvidia skjermkort driverne skal være nok i for og kjøre SLI.

Men er ikke 100% sikker på om det skjermkortet er kraftig nok for BC2, men det er noe du bør sjekke ut. http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx ta en sjekk på denne linken, og se om skjermkortet(ene) klarer dette spillet. Vet ikke hvor kraftig 8700M GT er desverre. Hvis ikke får du ringe Dell og klage litt til dem hehe

Men etter hva jeg ser kan det være kraftmangel under panseret på pc'en som gjør at du lagger, fordi BC2 krever en ganske kraftig maskin. Men som sagt sjekk den linken, og se hva den sier om maskineriet ditt
  • 0
Jeg har Acer Aspire 5739g, og jeg kjører den helt fint på 1366 til et eller annet 700 pxs.
  • 0
Har en acer 6935G, jeg kjører spillet helt fint jeg. Men såklart, hjelper jo ikke deg. Men, du kan kanskje prøve et program som heter throttlestop, det er egentlig utvikla til Acer, men burde funke på din pc også.
  • 0
Siterer quakecry:
Har en acer 6935G


Jeg også!

En mulig grunn til at ting hakker som f*** er bakgrunnsprogrammer. Jeg har f.eks hatt litt problemer med at antivirusprogrammet kjører søk i tide og utide og dermed fører til lagg.

Men dual core 2.0 gHz og 2 gig RAM virker nå litt i minste laget til å være en ny pc.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Hvilket antivirus har du Metfan?
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Mc afee gjør ikke maskinen noe betydelig saktere.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Jeg ville anbefalt og bare ta en full recovery på pcen.
En bekjent av meg hadde hakkeproblemer med Bad Company 2, og fikset problemet så enkelt som å formatere hele pcen.

Hvis det fortsatt hakker etter en reinstallasjon må du nok skaffe deg en bedre pc.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!