Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

3D online game laging hjelp


Hei jeg er Kamyab
Jeg Har brukt penger på server tonlinee
og andre animation 3d spilll laging

Min Far jobbet på Bioware
og vare ceo på Ubisoft

Så jeg er veldig god opllert
Men DET ER sikkert flere av derre som lettere måter så jeg trenger derres hjelp
fodi jeg har lagd spille Soitsback en 2d online spill som har blitt 3D jeg trenger derrs hjelp for en lettere måte
  • 0
Jeg må bare si at du skriver på en elendig måte, hva er det egentlig du prøver å få fram?
  • 0
xD mange som ikke kjønner hva jeg prøver få till
Jeg prøver og få till en letere måte for og skaffe online servere forstedene kjøpe
somsom for steden og bruke SandBox Game Server Creator

Exempler vis du skal lage et spill online
Kan Du bruke Enklere Måter
  • 0
Enklere måter enn hva?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
En bruke penger på avanserte servere
Og programer

forstedenen ting som enklere
og gratis.

Og da tenkte jeg kansje noen av derre viste om noen sånne
  • 0
...Jeg tror ikke du kan utvikle/utgi et betydelig spillprosjekt uten å være forberedt på å bruke litt penger og ta noen sjanser. Det er jo derfor spill/filmskapere iblandt går konkurs. Det er en veldig dyr business å hevde seg i.

Og dersom du tenker på å laste ned programmer fra torrent- sider, anbefaler jeg det ikke dersom du skal bruke dem professionelt.

Nå vil jeg først og fremst anbefale deg å fullføre grunn- og videregående utdanning, og deretter studere en form for programfag som interesserer deg, ved f.eks. Noroff eller NITH. Jeg har nemlig lite kunnskaper på området, og en god utdannelse vil sterkt effektivisere arbeidsprossessen din, ettersom du ikke er avhengig av andres help og kunnskap for å få utarbeidet et produkt.
Knurr...
  • 0
Kaminator: Si meg, er du åtte år gammel ? Eller bare ekstremt rusa på noe ?
  • 0
Siterer quakecry:
Kaminator: Si meg, er du åtte år gammel ? Eller bare ekstremt rusa på noe ?


Voksent!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!