LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Hardware og Mobiltelefoner

      Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

      overklokking av laptop


      er det noe vits? har prøv litt, overklokket core bussen fra 350 mhz til 4-500 mhz og memory bussen fra 600 mhz til 7-800 mhz, og prøvde fallout 3, da så det verre ut enn med fabrikk innstillingene noen som vet hva jeg gjør feil?
      fargen på denne teksten matcher bildet mitt
      • 0
      Er det så smart å overclocke bærbar da? Den blir veldig varm og såvidt jeg vet så er ikke komponentene lagd for å kunne overclockes noe særlig. Men er systemet ustabilt eller? Jeg ville ikke ha overclocket så mye som du gjorde nå. Ikke det at jeg har all verdens peiling da. Kan være jeg tar feil.
      • 0
      Ikke lurt...
      All you touch and all you see / is all your life will ever be
      • 0
      nei, hadde kontroll på temperatur mens jeg overklokket, brukte monitorView. akkurat nå bruker jeg fabrikkinnstillingene i og med det ikke ga noen effekt og ikke var verdt risikoen. overklokket bare for å prøve meg frem + pc'n suger så jeg kunne ikke gi mer faen.
      fargen på denne teksten matcher bildet mitt
      • 0
      Du bruker vel program for å se hvor stabil den er da?
      • 0
      jepp
      fargen på denne teksten matcher bildet mitt
      • 0
      Men da er det vel bare det at maskinen ikke egner seg til overklokking.
      • 0
      sannsyneligvis
      den er stabil på 450mhz men merker ingen forskjell da
      fargen på denne teksten matcher bildet mitt
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!