Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Lydkortproblemer!


Lydkortet mitt er helt stille. Ikke en lyd kommer fra Pcen...
Fikk den fra Komplett i dag, den hadde originalt lydkortet Ati HDMI audio device, men jeg bestillte et Creative Soundblaster Audigy i tilleg. Jeg gjorde tydeligvis en tabbe med å kjøre Driver-Cden som følgte med. Jeg prøvde ikke lyden før jeg innstalerte, så det kan godt være det har vært slik hele veien, men det er ikke sikkert. Noen som har samme problemet? Løsning?

Oi, veldig rotete spørsmål men dere skjønner? Right?
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Jeg har hatt problemer med lyden jeg også da jeg installerte et Creative Sound Blaster X-FI Titanium Fatal1ty Champion (Ganske langt navn ) i tillegg til lydkortet i hovedkortet. Har installert nytt OS så lyden kommer ikke fra ekstra lydkortet mitt fra Creative. Hadde tenkt å teste i en annen PC, men har ikke hatt tid.

Jeg har hørt at du bør avinstallere alle lyd-drivere om du skal sette inn nytt lydkort. Prøv lydkortet i en annen PC om mulig. Kan være hovedkortet eller bare lydkortet. Jeg ville ha avinstallert alt og prøvd på ny.

Lagt til 2008-12-13 15:27:
Eventuelt ring til Komplett support. De har vel et support nummer regner jeg med.

Lagt til 2008-12-13 15:28:
Jeg ser det er en stund siden du skrev dette. Har du fått fikset problemet?
  • 0
min pc vill heller ikke spille av lyd når jeg hører musikk på youtube,msn osv. Har hatt den i et år nå, lyd-probleme kom for tre måneder siden (!!!!!) HJELP!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!