Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

iTunes problem


Jeg har akkurat formatert PC-en og gadd ikke legge inn noen viktige filer på ekstern harddisk fordi de kunne være virusbærere. Nå som jeg har fått alt opp igjen har jeg en blank iTunes, men en iPod med masse musikk og filmer.

Er det mulig å synkronisere bibloteket fra iPoden til iTunes? Jeg får bare muligheten til å synkronisere iTunes bibloteket over til iPod.
  • 0
tror ikke det er mulig nei! men nå er iTunes og Apple generelt noe ræl da men jeg må innrømme at jeg bruker itunes selv! men det er faktisk fordi de har den tellern over hvor mange ganger hver sang har blitt spilt!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
nei, det går ikke, prøvd utallige ganger selv.
Close, but no cigar!
  • 0
Det er mulig, med en omvei. Last ned dette programmet:
http://www.download.com/iDump/3000-2169_4-10407429.html?tag
=mncol&cdlPid=10819693


Og da kan man overføre sangene til pcen, for så å legge de inn i itunes igjen

Siterer dECEIVE:
nei, det går ikke, prøvd utallige ganger selv.

Det går helt fint med Idump. Gjort det flere ganger.


Men... Itunes suger... Ta en titt på Mediamonkey: www.mediamonkey.com
Der kan du også synkronisere til Ipod.. Og masse annet
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Mediamonkey eier jo de fleste avspillingsmedier , krever minimalt med maskinressurser!
Now! This is it! Now is the time to choose! Die and be free of pain or live and fight your sorrow!
  • 0
Siterer Galahad:
Mediamonkey eier jo de fleste

eier alle.
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Punktum finale!
Now! This is it! Now is the time to choose! Die and be free of pain or live and fight your sorrow!
  • 0
Jeg har et lite problem. Jeg får ikke installert iTunes i det hele tatt.

Historien er slik: Jeg skal i morgen kjøpe meg iPod Classic og i den forbindelse tenkte jeg i går at jeg skulle installere iTunes og fikse biblioteket mitt på forhånd. Alt gikk fint og iTunes surret og gikk med å konvertere fra WMA til AAC format på de filene der det trengtes. Men problemene startet da jeg måtte plugge ut den eksterne harddisken i går kveld for å ta alt med ned på rommet og konverteringen stoppet. I dag prøvde jeg å få i gang konverteringen igjen, men fikk ikke det til. Så jeg bestemte meg for å gjøre hele skiten på nytt, dvs avinstallere iTunes og installere det på nytt. Men i dag får jeg ikke installert det fordi det kommer opp en feilmelding:

"Det er et problem med denne Windows-Installer pakken. Et program som kreves for at denne installasjonen skal kunne fullføres, kan ikke kjøres"

Noen som kan hjelpe? |
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Vet ikke...
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Prøv å laste innstalleren ned på nytt

Eller gå inn på Kontrollpanel og Legg til/fjern programmer og sjekk at det er helt avinnstalert...
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Jeg fikk det til tilslutt etter mye om og men. Et tilleggsprogram som følger med iTunes som heter Bonjour måtte avinstalleres først. Hadde ikke anelse om at det hørte med til iTunes før jeg leste om det på internett.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!