Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Ødelagt konsoll? Hva gjør du? [faq]


Siterer Ssetrom:
Hey, pspen min klarer ikke lese av umd'er!
har ikke garanti Hva gjør jeg?..


du ber en av dine venner prøve den, og så sier hanhun at det ikke virker, så sier du at hanhun ødelakte den og må erstate den.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
Citerer Ssetrom:
Hey, pspen min klarer ikke lese av umd'er!
har ikke garanti Hva gjør jeg?..


du ber en av dine venner prøve den, og så sier hanhun at det ikke virker, så sier du at hanhun ødelakte den og må erstate den.


Vet hvem jeg aldri skal låne noe av...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Faen!

PS3'en min (60gb) vil ikke slå seg på, dette skjer: http://s20.photobucket.com/albums/b217/nuGFX/playstation/?actio
n=view&current=VIDEO_005.flv


Er det noe jeg kan gjøre for å fikse den? Kan jeg få en ny av Sony selv om jeg har hatt den i over to år? Jeg har behandlet den som en gud hver gang jeg har brukt den.

Faen heller, også rett før Modern Warfare 2... Hjelp meg!
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Faen!

PS3'en min (60gb) vil ikke slå seg på, dette skjer: http://s20.photobucket.com/albums/b217/nuGFX/playstation/?actio
n=view&current=VIDEO_005.flv

Er det noe jeg kan gjøre for å fikse den? Kan jeg få en ny av Sony selv om jeg har hatt den i over to år? Jeg har behandlet den som en gud hver gang jeg har brukt den.

Faen heller, også rett før Modern Warfare 2... Hjelp meg!


Noen? Også hvordan kan jeg få Uncharted 2: AT ut av maskinen? Passer hard discen fra 60 GB'en i PS3 Slim?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Er det noe jeg kan gjøre for å fikse den? Kan jeg få en ny av Sony selv om jeg har hatt den i over to år? Jeg har behandlet den som en gud hver gang jeg har brukt den.

Faen heller, også rett før Modern Warfare 2... Hjelp meg!


Samme feilen som flere andre har hatt med PS3. Så vidt jeg har fått med meg, kunne ikke de gjøre noe annet enn å sende den inn til reperasjon. Desverre.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Noen som vet hvor mye det vil koste med reperasjon? Når vil jeg få den tilbake?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Sorry, har aldri hatt noen problemer med min. men jeg tror prisen varierer fra sted til sted.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
YLoD er balle suging på høyt plan! Rett før den hvite årstida!
Decyfered!
  • 0
Ja,ja. du får håpe at den kommer tilbake før den 25.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hvis tilfellet er 360, HÅNDKLETRIKSET!!!!!!!!!!!!!!!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Disse reglene må jeg huske på hvis maskinene blir ødelagt eller no sånt
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Sendte PS3'n på rep nå
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
PS3'n har fått YLOD her i huset. Greit nok, men det suger virkelig at jeg har over 300GB materiale på harddisken, og ingen backup.

Noen som veit om butikker/kjeder som reparerer maskinen slik at jeg kan få tatt backup før jeg kjøper ny? (Sony bare bytter ut maskinen)
Knurr...
  • 0
Hvis jeg fikk den ØDELEGE !!!!!!!76?,(:;€!!!!!
  • 0
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
En venn av meg får ikke bilde på TV-en når han bruker Wii-en. Han kjøpte ny kabel, og han har prøvd med mine kabler - og på min TV - men det fungerer ikke. Han har heller ikke kvitering på Wii-en. What to do?
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
En venn av meg får ikke bilde på TV-en når han bruker Wii-en. Han kjøpte ny kabel, og han har prøvd med mine kabler - og på min TV - men det fungerer ikke. Han har heller ikke kvitering på Wii-en. What to do?


Knuse tven og wiien. En slik drittmaskin er ikke verd å bruke penger på.
xO
  • 0
  • Ine
  • Ine
Du har problemer
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
Du har problemer


du har problemer som i det hele tatt gidder å kjøpe wii bare fordi den har motionsensor. faggurl
xO
  • 0
  • Ine
  • Ine
Lol? xD Jeg har Wii som en sidekonsoll, kun for å spille de bra eksklusivene som Super Mario Galaxy, Red Steel 2, TLoZ:TP, The Conduit, MadWorld osv. Å si at en konsoll er dårlig er som å si at en DVD-spiller er dårlig; selv om spilleren ikke er top-notch, vil du likevel kose deg like mye med filmene.
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
Lol? xD Jeg har Wii som en sidekonsoll, kun for å spille de bra eksklusivene som Super Mario Galaxy, Red Steel 2, TLoZ:TP, The Conduit, MadWorld osv. Å si at en konsoll er dårlig er som å si at en DVD-spiller er dårlig; selv om spilleren ikke er top-notch, vil du likevel kose deg like mye med filmene.


det er noe av det dummeste jeg har hørt..
xO
  • 0
  • Ine
  • Ine
Javel Alle har sin mening. Jeg synes ikke Wii er en spesielt god konsoll. Og det synes ikke om PS3 og Xbox 360 heller. For det er SPILL som er bra, ikke konsoller.
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
Javel Alle har sin mening. Jeg synes ikke Wii er en spesielt god konsoll. Og det synes ikke om PS3 og Xbox 360 heller. For det er SPILL som er bra, ikke konsoller.


Hvis det er din mening er det faen en dårlig en.
xO
  • 0
  • Ine
  • Ine
Du har de mest tragiske argumentene jeg noen gang har hørt. Jeg spør om én ting som angår det denne tråden handler om, mens du blir "sur" på meg for å ha en Wii? Jeg snakker ikke om min egen engang!
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
Du har de mest tragiske argumentene jeg noen gang har hørt. Jeg spør om én ting som angår det denne tråden handler om, mens du blir "sur" på meg for å ha en Wii? Jeg snakker ikke om min egen engang!


Begynn å grin
xO
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!