Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Firefox 3.0


Firefox 3.0 er nå tilgjengelig for nedlastning på http://www.mozilla.com

Diskuter endringer / forbedringer i denne tråden!

Personlig syns jeg den fikk et smått friskere utseende i tillegg til at den virker en del raskere!

Veldig fornøyd alt i alt! Hva mener dere?
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Skal laste den ned nå. Men har brukt både RC1 og RC2 og er ganske fornøyd med de.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg har hatt betaen en stund nå og syns det er mye fetere design, men det beste er nok den søke-funksjonen man har i addresselinja, der man bare kan skrive inn navnet eller hva siden heter så får man opp alle sider man har vært på som inneholder det du har skrevet
Veldig nyttig
Ble kanskje litt rotet sagt det ovenfor men men^^
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Synes det ser bra ut!

Likte ikke så godt at den hakker litt når man scroller though..
  • 0
Men de sidene du har vært mest inne på med det ordet i kommer øvert da
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer The-gamer:
Likte ikke så godt at den hakker litt når man scroller though..


Det er antageligvis skjermdriveren din sin skyld, ikke firefox. Hakker ikke under scrolling her
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Noen flere som er med i Guinness rekordforsøket?

http://www.idg.no/pcworld/article100811.ece
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Laster det ned nå. Gleder meg faktisk litt til å se forandringene^^
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Liker den nye skinnen bedre enn på de gamle versjonene, men foretrekker fremdeles custom skin.
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
hwy wait a second. Det er vell ikke antageligvis betaen av Firefox 3.0 som var å laste ned før? Da er det jo helt likt da
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Hakker når man scroller jo! Skikkelig plagsomt!

Lagt til 2008-06-18 16:00:
Er det noen mulighet å få tilbake den gamle versonen?
So long suckersssssss.........
  • 0
Bare på noen sider det hakker, som på GR
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Opera er best da. FF bruker jeg bare når Opera klikker eller sliter med flash ting.
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Stemmer det Tguls, GR hakker det faktisk..
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Bruker den nå...ja, det hakker litt når jeg blar nedover GRsiden ja, men ikke noe som frustrerer meg akkurat...
ALF GEIR?!!
  • 0
Opera 9.5 pwns this shit.

Firefox er bra, men Opera er BEST!
(Opera fanboyisme på høyt nivå, beklager).
  • 0
Siterer braxboy:
Stemmer det Tguls, GR hakker det faktisk..

Ikke til meg. Rart det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer tguls:
Bare på noen sider det hakker, som på GR


Opera pwns. Null lagg, og alt er mye smothere. Mye bedere design også Men FF er bra det også.
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Jeg har nå gått lei av IE og undersøkt hvilken jeg skal bruke i stedenfor. Ser ut til at jeg går for Opera. Men Firefox var et godt alternativ.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg har også vært innom Opera en tur i tiden, men ender alltid opp med firefox. Er det ikke slik at FF har mye bedre støtte for customization / plugins etc?

De er jeg mildt sagt rimelig avhengig av
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Det kan godt hende, men uansett har jeg både Firefox og IE om jeg skulle trenge noe som ikke funker i Opera.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hvor er det man kan få lasted ned Firefox 2 igjen?

Den søkefunksjonen var elendig, iallefall når jeg bare skulle kjapt inn på GR eller noe lignende.
  • 0
Hvis vi skal si bra browsere er faktisk nye safari ganske bra altså

Skjønner ikke at folk ikke kan like søkefunksjonen jeg
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
http://www.idg.no/pcworld/article100943.ece
Det er allerede oppdaget en sikkerhetsbrist i Firefox.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
hei. jeg kastet det ned for litt siden, men jeg har et problem. trenger litt hjelp fra noen som er flinke med dette ;) på firefox 2 var det en verktøylinje med norton identity safe på. brukte det mye, men da jeg oppdaterte til FF3 ble den verktøylinjen borte. har høyreklikket på verktøylinjen og alt, men finner ikke ut hvordan jeg får den tilbake. den var veldig god å ha i forhold til passord og slik. kan noen hjelpe meg? vet norton ikke blir brukt av så mange, men det må da være noen som vet det?;) TUSEN TAKK
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!