Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Kjøpe internett-sider


Jeg hørte av en venn at kanskje i 2012 må vi kjøpe nettsider.
Vi må kjøpe pakker som inkludere foreksempel Google.no, yahoo.no og startsiden.no. Å det betyr at vi ikke kan spille online på spill lenger. Å vi kan ikke legge ut hva vi vill på internett. Å vi må kjøpe alle nettsidene vi vill være på Hva syntes dere om dette?
Emo is just an excuse for a boy to act like a girl.
  • 0
Hvor har vennen din hørt dette?;o Noen kilder? Hørest værtfalll veldig dumt ut.
  • 0
Bullshait?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer MrCowbell:
Hvor har vennen din hørt dette?;o Noen kilder? Hørest værtfalll veldig dumt ut.


http://debatt.sol.no/content/internett-slutt-2012
Her

Lagt til 2008-06-10 15:17:
Siterer Kalashnikov:
Bullshait?

No! seriously.
Emo is just an excuse for a boy to act like a girl.
  • 0
Samme folka som trodde internett ville dø ut rundt 2000Tallet?
Jeg ser ingen klare bevis for at vi må ''kjøpe'' internettsider
Musikk > Film > Spill
  • 0
Ifølge Back to the Future vil vi jo ha Nike sko som lukker seg av seg selv, og flygebrett i 2015.
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Jeg har også lest de spekulasjonene, men de er bare spekulasjoner. Det er noen som mener at leverandørene vil bruke dette som en måte å tjene penger på, men det er ikke sagt at dette kommer til å skje.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Dæven, fort dere å finne opp det som skal ta over for internettet da!

Men det må da bare være en spøk? Er internettet så full av dritt...
  • 0
De kommer jo til å ødelegge internett da. Å det kommer til å være mye mindre folk på nettet. De som fandt det på er nonen idioter som vil kjene penger på å ødelegge for andre til og me kommer de til å ødelegge liv foreksempel mitt liv
Emo is just an excuse for a boy to act like a girl.
  • 0
Kommer aldri til å skje.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg håper du har rett i det.
Emo is just an excuse for a boy to act like a girl.
  • 0
Hva vil skje med den gode gamle "surfe på nettet", da? Bare tull, dette her, det sier jo seg selv. Det er jo allerede mange sider som krever medemskap mot betaling osv. Det er nok det nærmeste du kommer. Husk at vi allerede betaler en mådedlig sum til leverandøren og hvis vi da i tillegg må kjøpe internett sidene vil det ikke være stort mange igjen på nettet.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Neppe sant som sagt, men vil det skje skal jeg samle 98% av verden og angripe. if only my dream could come true...
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
Siterer The Silent Assassin:
Hva vil skje med den gode gamle "surfe på nettet", da? Bare tull, dette her, det sier jo seg selv. Det er jo allerede mange sider som krever medemskap mot betaling osv. Det er nok det nærmeste du kommer. Husk at vi allerede betaler en mådedlig sum til leverandøren og hvis vi da i tillegg må kjøpe internett sidene vil det ikke være stort mange igjen på nettet.


Se her da: http://debatt.sol.no/content/internett-slutt-2012
Emo is just an excuse for a boy to act like a girl.
  • 0
sjekk rundt på nett. det stemmer faktisk. og det ER dumt. for oss. men la oss se det fra mainstreamsidenes perspektiv. la oss si at 2mrd bruker nettet jevnlig, de fleste av disse vil nok gå for $49,99 månden pakka som inneholder ca 2000 nettsider. om man da betaler for ett helt år vil det bli ca 600$ pa. altså $600 * 2 000 000 000=120 000 000 000

altså 120mrd i nettintekt pa. om disse fordeles likt utover de 2000 nettsidene vil hver nettside tjene $600 000 000 ekstra hvert år.(hviss man regner med at alt fordeles likt og att ikke nettlevrandøren skal ha noen andel, noe han vil, men hvor mye er ikke mulig å vite)

$ 600 000 000. om man regner med dollaren i dette øyeblikk blir det 3 090 075 588,22632 nkr. altså godt i overkant av 3mrd. de tjener altså inn ca 97nkr i sekundet, eller en timelønn på 349200nkr

dette er absolutt ingen dårlig avtale. ikke for de som eier nettsidene. men for oss vanlige dødlige......

jeg håper virkelig at dette ikke skjer, eller at det er en dårlig spøk, men mye tyder på at det ikke er det. SAVE THE WEB!
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Vel, har også hørt rykter om at verden vil ta slutt i både 2000, 2005, 2008, 2012, så dette er også bare bullshit
It's 4.30 in the morning, it's always 4.30 in the morning.
  • 0
denne diskusjonen er det bare å legge dø dette kommer ikke til å skje!

folk kommer til å boikotte nettleverandørene om noe av dette skulle skje, og det tror jeg ikke nettleverandørene vil!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jeg tror det er veldig usannsynlig, men ikke umulig. Og anngående boikott, så vil tilstrekkelig mange være økonomisk avhengige av internett til at det likevel vil lønne seg for nettleverandørene.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Om det er I POWER som har sakt det, som det står der nekter jeg å tro på det. Det er jo det Athene stresser med!

Er vel herfra han har det http://ipower.ning.com/netneutrality2
  • 0
Da 'kjøper' jeg bare proxy...

Men det her høres bare ut som bs fra noen anti-internett jævler..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!