Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Problem, trenger hjelp!


Det har skjedd noe merkerlig med min xBox 360, i stad når jeg satt å spilte Halo lagde maskinen et helvetes bråk. Jeg trodde den ripa opp spillet eller noe sånt, så jeg tok spillet ut og det var helt fint. Men etter denne episoden vil ikke disc trayen være inne i xBox'en lenger... jeg lukker "disc tray'en" men den kommer ut igjen automatisk. Dette betyr jo selvsagt at jeg ikke får spilt noen spill!

Noen som vet hva det skyldes eller er det bare å kjøpe ny? (har ikke kvitering, så tviler på at jeg får bytta den)
  • 0
Sende den inn til Microsoft.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
hvilken X36o er det? den gamle hvite?
  • 0
Kjøp litt gaffateip på Biltema^^
  • 0
Siterer The-gamer:
Kjøp litt gaffateip på Biltema^^


Haha...Gjør nok susen det ja!

Neida, men jeg ville ringt Microsoft og spurt om hjelp, eventuelt sendt den inn.
Finnes kanskje noe 360-forum der du kan spørre også ,men det vet ikke jeg
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Mens du spilla løfta noen opp xbox'en eller.Slik bråk lager min når jeg tok den opp en gang med cd'en.
  • 0
Sleng 360'ien på dynga og kjøp en PS3, jeg garanterer at det fungerer!
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
noen ganger bråker xbox,n så mye at jeg tror den klyvde i 2 cd,n.. hørtes ut som den skrapa den i hjel... skikkelig ekkel lyd... men ingen riper da.

stygge xbox tingy :p

Lagt til 2008-01-27 20:43:
Siterer mrcookiepants:
Sleng 360'ien på dynga og kjøp en PS3, jeg garanterer at det fungerer!


stemmer. men man har jo ikke noe å spille da. så eh..
Bygones
  • 0
Siterer Master_bandit:
hvilken X36o er det? den gamle hvite?


den gamle vite.... får min 360 til å høres gammel ut (er faktisk ødelagt:mrgreen
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Høres ut som en jobb for Microsoft support ja. Kontakt de så kan de nok hjelpe deg på et eller annet vis.
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!